3CX Cloud Telefonközpont

Cloud Telefonközpont, vagy hostolt telefonközpont vagy VPBX. Igazából mindegy hogy nevezzük a lényeg ugyanaz:BCE CREATIVETEST2a

Az Ön telephelyén/irodájában csak a végkészülékek és azok közvetlen kiszolgálásához szükséges infrastruktúra van jelen. Maga a telefonközpont, mint szerver az internet felhőjében található. 

Cloud telefonközpont szolgáltatásunk alapja a 3CX Cloud Szerver platform, mely ma a piac egyik legbiztonságosabb, legtöbb szolgáltatást kínáló egyszerű licenszelésű rendszere. Ezt a rendszert a gyártó kifejezetten Cloud technológiára tervezet és fejlesztette.

Mit is kínál ez Önnek??

  • Egy biztonságos, kipróbált, tesztelt, rendkívül magas megbízhatóságú Cloud telefonalközponti szolgáltatást.
  • Meglévő bejáratott telefonszámainak megtartását. (Telefonszámok elhordozása a társ szolgáltatónkhoz.)
  • Önnek nem kell telefonalközponti szervert üzemeltetni a telephelyén.

Miért más ez mint a többi??

  • Minden olyan funkciók melyet ma a 3CX standard vagy professional verziója tartalmaz -licensz függvényében- korlátozás nélkül rendelkezésre áll;
  • A rendszerbe regisztrálható mellékek száma korlátlan, független a rendszer használati díjtól;
  • A rendszerhasználati díj a rendszerben egyidejűleg használt hangcsatornák számától függ, valamint az hogy általános felhasználásra, vagy ügyfélszolgálati jellegű felhasználásra kívánják használni. Standard vagy Professional;
  • Ez egy valódi termék, nem egy projekt az interneten;
  • Választhatja teljes hozzáféréssel, azaz mindent Ön konfigurál és üzemeltet, melyhez igény szerint support-ot biztosítunk;
  • Választhatja, úgy hogy ne legyen rá gondja, megoldunk mindent mi, Ön csak telefonál;
  • Szerződéskötéstől számítva akár náhány órán belül rendelkezésre áll;
  • Akár asztali Ip telefonok nélkül is teljes funkcionalitású rendszert használhat az ingyenes 3CX Softphone-oknak köszönhetően.

 

Teljes hozzáférés csomag

Ebben az esetben Ön adminisztrátori teljesjogú hozzáférést kap az Ön 3Cx Cloud telefonközpontjához. Ez egy közvetlen korlátozás nélküli hozzáférés Önnek vagy az Ön rendszergazdájának. Így bármilyen változtatást - új mellék kiadás, átnevezés, új várakoztató sor vagy automata kezelő létrehozása, vagy módosítása, mellékjogosultság megváltoztatása, stb… - Ön vagy rendszergazdája végre tud hajtani bármikor. 

Ezen konstrukció keretében mi, mint 3cx cloud szolgláltató kizárólag a megrendelt cloud szolgáltatást adjuk, telepítési, helyszínfüggő programozási tevékenységet nem végzünk. Azon partnereink részére, akik  ezt a megoldást szeretnék választani, de még nem rendelkeznek a 3CX alközpont kezdeti illetve üzemeltetői konfigurálásához megfelelő tudásbázissal, az Ő részükre support csomagokkal állunk rendelkezésre. Amennyiben teljeskörű hozzáférési csomagot választ Önnek csupán két dolgot kell eldöntenie, egyidejűleg hány beszédcsatornára van szüksége, illetve szüksége van-e a professinal változatra van nem.

Kiknek ajánljuk?

  • Ha az Ön cégében van ember aki ezt csinálja,
  • Ha csak a szerver üzemeltetését kívánja outsource-olni,
  • Rendszergazdák részére (akár viszonteladói konstrukcióban is),
  • Ha Ön kampányszerűen használja.

Mit tartalmaz a csomag:

  • Teljes funkcionalitást, és teljes hozzáférést nyújtó 3CX Cloud standard vagy professional verziójú telefonközpont, az igényelt egyidejűleg használt hangcsatornák számának megfelelően,
  • A rendszer mentéséről, és annak ütemezéséről, valamint a mentett állomány tárolásáról a megrendelőnek kell gondoskodnia (szolgáltató napi egyszeri mentést végez melyet 1 hétig tárol, valamint havi 1-et amit 1 évig tárol a rendszereken) 

Tudjuk, hogy a telefonalközpont üzemeltetése nem mindenki részére evidencia, ezért az alábbi szolgáltatásainkkal tudjuk segíteni azok munkáját akik rendszerüket teljes mértékben saját hatáskörben kívánják üzemeltetni, de nem rendelkeznek az ehhez szükséges tudással:

  • rendszerinduló beállítási csomag
  • e-mail-es támogatás
  • oktatás

Ne legyen rá gondja csomag

Amennyiben Ön teljeskörű szolgáltatást szeretne, úgy hogy ne legyen rá gondja-azaz megoldunk mindent mi. Nem kell konfigurálnia, nem kell foglalkozni a mentéssel, nem kell foglalkoznia frissítésekkel, nem kell megtanulnia a rendszer konfigurációját, nem kíván saját szervert üzemeltetni stb…, csak élvezni a 3CX Cloud telefonközpont előnyeit, akkor ezt a csomagot ajánljuk Önnek.

Mit is nyújtunk Önnek?

  • Teljes funkcionalitást nyújtó 3Cx Cloud standard vagy professional verziójú szolgáltatást, az igényelt egyidejűleg használt hangcsatornák számának megfelelően;
  • Kitöltött igényfelmérő adatlapnak megfelelő rendszer konfigurálás;
  • Üzemeltetés során felmerülő módosítások;
  • Igény esetén Ip készülékek havidíjas konstrukcióval;
  • Esedékesen helyszíni rendszer telepítés;
  • Automatizált mentések kezelése;
  • A szolgáltatás havonta 3 alkalommal tartalmaz konfiguráció módosítást. 

Csak azért fizet amit valóban használ- azaz:

  • 3CX Cloud telefonközpont szolgáltatási alapdíjat, az egyidejűleg használt hangcsatornák valamint, hogy standard vagy professional verzió lehetősége határozza meg;
  • Konfigurációs igényben meghatározott - üzemszerű működés közben növekedés vagy csökkenés lekövetése mellett mellék használati díj;
  • IP Telefon bérleti díj, igény szerint, vagy támogatott készülék vásárlás;
  • Helyszíni telepítési, üzemeltetési megjelenési díj (egyszeri díj);
  • Kevesebb, mint 13 hónapos szerződés esetén induló konfigurációs díj, mely mellékenként kerül kiszámlázásra (egyszeri díj);
  • új mellék rendelése/beüzemelésének díja (egyszeri díj);

Válogatott csomagjaink:

 Csomagok PBX Edition 4 Csatornás Standard  8 Csatornás Professional 
 Árak havi díj esetén

Az első 3 hónap ingyenes.

4. hónaptól 5.500 Ft

16.250 Ft  43.808 Ft
 Árak éves díj esetén

1-3 hó 0 Ft

4-12 hó 49. 500 Ft

154.375 Ft 425.596 Ft

 

További csomagok esetén kérjük érdeklődjön az elérhetőségeink valamelyikén.