A professzionális, mégis egyszerűen kezelhető hang-, video-, adat- és mobilitási kommunikációs platform még soha nem volt elérhetőbb, mint a Grandstream UCM kivételes IP telefonközpontja.

A Grandstream UCM IP-PBX-sorozat széles körű egységes kommunikációs szolgáltatásokat kínál az egyszerűen kezelhető telekommunikációs megoldás liszensz és frissítési díjak vagy szolgáltatásonkénti költségek nélkül.

Grandstream UCM-ek a kis- és középvállalti installációktól akár több telephelyes megoldásokig terjednek. Grandstream UCM rendszerek – egyéb Grandstream kiegészítőkkel együtt – szolgáltatásai közé tartoznak a klasszikus telefonközponti szolgáltatások, egyszerű Call Center megoldás CRM integráció, Videó-konferencia és videóhívás, telephely belüli vezeték nélküli mobilitás, Hotel integráció, IVR, hangposta, fax szerver.

UCM6300 sorozat (UCM6301, UCM6302, UCM6304, UCM6308)

  • 1/2/4/8 FXS analóg mellékoldali RJ11 port
  • 1/2/4/8 FXO analóg fővonali RJ11 port
  • Minden FXS és FXO port rendelkezik életmentő képességgel áramkimaradás esetén
  • Három alkalmazkodó Gigabit port (switched, routed vagy dual mode), PoE+
  • 500/1000/2000/3000 IP mellék,
  • 75/150/300/450 egyidejű beszélgetés
  • 2/3/4/8 konferencia terem
  • 12/20/40/60 videó konferencia (1080p)
  • 75/150/200/300 audió konferencia
  • USB, SD kártya portok
  • LED indikátor (6304, 6308)
  • LCD kijelző
  • Integrált NAT router, QoS,
  • Reset kapcsoló (reboot és factory reset)
  • Beépített IVR, hangrögzítés, telefonkönyv
  • 5 szintű IVR
  • Call Center képesség
  • Android és IOS kompatibilitás
  • Kiemelkedő telefonos funkciók

Kiemelt UCM szolgáltatások

Zero Config

Grandstream UCM telefonközpontok egyik hasznos tulajdonsága, hogy a telefonközponttal egy hálózatba kötött Gradnstream IP telefonok és átjárókat közvetlenül a telefonközpontból lehet konfigurálni.

Ez a funkció üzemeltetőknek központosított üzemeltetést és felügyeletet tesz lehetővé nem csak telepítéskor, de a mindennapi igényváltozások kiszolgálása folyamán. Ezzel a funkcióval nem szükséges a készülékek minden egyes paraméterét – a több százból akár – egyesével beállítani, hanem ezt a rendszer megteszi, így elérve a legjobb kiszolgálását a felhasználóknak, illetve a lehető legtöbb funkciót a rendszerből.

Ez a funkció a felhasználók részére azért hasznos, mert egy-egy új funkció, vagy változtatást az üzemeltető gyorsan és központosítottan tudja elvégezni, ezzel a valós felhasználói igények időben gyorsan kiszolgálásra kerülnek.

Hívásadat listázás és statisztikák

A Grandstream UCM telefonközpontba integrált megoldás a hívások adatainak rögzítése, illetve a várakozó sorokról történő statisztikák készítése.

A hívásokról részletes lista kérdezhető le a rendszerből közvetlenül a megfelelő jogosultsági szinttel, hívási időpontjára, hívó/hívott fél mellékszáma, vagy telefonszáma szerint, a hívás eredménye alapján, mely lekérdezés akár automatizálható és e-mailre kiküldhető.

Az Grandstream UCM telefonközpontok lehetővé teszik a hívás adatok külső rendszerekbe történő akár On-Line real time valós idejű adat továbbítást, mely segítségével akár az alábbi megoldásokkal is összeköthetőek.

Tarifikációs rendszerek

  • Irodaházak, vagy közös használatú telefonközpontok elszámoló rendszere
  • Hotel Front Office rendszerek
  • CRM rendszerek
  • Hatékonyság mérő ERP rendszerek

Hangposta e-mailben FAX e-mailben

A Grandstream UCM telefonközpont beépített funkciója a hangposta üzenetek felhasználónkénti e-mailben történő továbbküldése, így a felhasználó akkor is értesül arról, ha irodai mellékre hangposta üzenete érkezett, ha csak e-mail közelben van, de nem az irodájában, és az e-mail mellékletéből azt vissza is tudja hallgatni.

A Grandstream UCM telefonközpont integrált FAX szerver funkcionalitással rendelkezik, amely segítségével a rendszer képes a FAX-okat közvetlenül fogadni és azt a beállított e-mail címre mellékletként digitális formátumban továbbítani. (A VoIP technológia a hangforgalom internet alapú hálózatokon való továbbítására lett fejlesztve, a VoIP alapú fax továbbítására a fax-ok esetében vagy analóg fővonali, vagy T.38-as prokolu SIP fővonal ajánlott. A VoIP rendszerek esetében a 100%-os fax továbbításra nem tudunk garanciát vállalni)

Beszélgetésrögzítés

A Grandstream UCM telefonközpont képes igény esetén meghatározott mellékek beszélgetéseit rögzíteni és eltárolni.

A rögzített beszélgetéseket jogosultság szerint WEB-es felületen lehet visszahallgatni, letölteni, letörölni.

A Grandstream csak hangrögzítési szolgáltatással rendelkezik, hangdokumentálással nem, azaz a beszélgetések nem titkosított, és nem garantáltan nem módosíthatóak.

Várakozó Sorok / Call Center Light

A Grandsteream UCM telefonközpont belépő szintű Call Center/ ügyfélszolgálati igények kiszolgálására is alkalmas. Alap terheltségi és kiszolgálási statisztikák is elérhetőek, melyek a call center működését segítenek szolgálni.

A bejövő hívásokat hangüzenettel képes a telefonközpont tájékoztatni, illetve akár marketing tartalmú hanganyagot lejátszani a hívás kapcsolás várakoztatásának időszaka alatt. A megjelölt mellékek be-ki tudnak jelentkezni a rendszerbe. A maximális ügyintézői szám alapján szükséges a megfelelő UCM modell kiválasztása.

A Call Center vezető web-es felületen keresztül is láthatja a Call Center terheltségét és a bejövő hívásokat, képes behallgatni egy-egy hívásba, besegíteni, úgy hogy a call center vezetőt csak az ügyintéző hallja, az ügyfél nem, és akár képes becsatlakozni egy beszélgetésbe.

Automata kezelő

A Grandstream UCM Telefonközpont 5 szint mélységig konfigurálható Automata kezelővel rendelkezik. Az automata kezelő segítségével a rendszert hívók nyomógombjainak segítségével tudnak felkínált menüpontokból választani, melyet akár közvetlenül mellékekre / készülékekre lehet tovább irányítani, vagy akár várakozó sorokra is (Call Center).

Videó hívás támogatása

A Grandstream UCM telefonközpont támogatja a H.264, H.263 és a H.263+ codecek-el történő videóhívást. A videóhívások a Grandstream video IP telefonjaival, GS WAVE okos telefon alkalmazásával érhetőek el.

A videó hívás funkció segítségével a rendszert a videó konferencia megoldásba is be lehet kötni, melyről alábbiakban részletesebben írunk.

SoftPhone megoldás GS Wave (iOS/Android)

A Grandstream ingyenes soft phone megoldást kínál Android és iOS eszközökre. A rendszer a felhasználók részére kiküldött üdvözlő üzenetben küldött QR kóddal konfigurálja a GS Wave alkalmazást, mely lehetővé teszi akár belső akár megfelelő beállítások esetén külső hálózatból is a GS Wave használatát. A kínált szoft phone segítségével okos telefonunk akár a mellékünk is lehet.

Hotel integráció

A Grandstream UCM telefonközpont sikeres választása lehet hotelek részére, mivel a Grandstream kínálatában megtalálható eszközök egy gyártó integrált megoldásaként költséghatékonyan és professzionális tudják kiszolgálni hotelek távközlési igényeit. Akár videó kaputelefon képe is megjeleníthető a színes kijelzős készülékeken, és vezérelhető egy kapu, sorompó, ajtó.

A telefonközpont képes akár a hívásadatok átadásával egyszerűsített PMS (Front Office) integrációra, amely segítségével a recepciós kollégák a vendégek telefonhívásait rá tudják terhelni szállodai számlájukra, de a HMobile (kérje integrációs listánkat) integráció segítségével számos Front Office rendszerrel összeköthető, az alábbi széleskörű, professzionális funkcionalitásokkal.

  • Chech In-Chek-Out
  • Hívás jogosultság választás
  • Névátírás (Szobából ha hívják a recepciót, akkor a Front Office rendszerbe felvitt nevet írja ki a recepciós, vagy egyéb IP készülék)
  • Szoba státusz
  • Takarítandó
  • Kitakarított
  • Javításra szorul
  • stb…
  • Hívás adatok számlára történő átadása a Front Office rendszer részére
  • Mini Bar fogyasztás rögzítése telefonon keresztül a szobából

Videó konferencia

A Grandstream videokonferencia megoldásai teljes-körűen lefedik bármely vállalkozás részére a professzionális, mégis megfizethető videokonferencia megoldást, amely növeli a termelékenységet és pénzt takarít meg az üzleti utazások helyettesítésével.

Ha tárgyalótermi integrált célhardveres megoldást keres, a GVC sorozatú videokonferencia-eszközöknek köszönhetően minden vállalkozás robusztus, megbízható és megfizethető videokonferencia megoldást biztosít, amely összekapcsolja az telephelyek és a tárgyalókat. Ha online videokonferencia-megoldást keres vagy ha olyan platformra van szüksége, amely összekapcsolja a GVC-eszközöket, ne keressen tovább, az IPVideoTalk video-, audio- és webkonferencia platformon ez könnyedén megoldható. Videokonferencia megoldásai akár Facebook, Youtube, Skype, Lync megoldásokkal is használhatók.

A Grandstream konferencia eszközeivel könnyedén megvalósítható a rendszerek közötti átjárás, így akár az Ön nagy teljesítményű GVC sorozatú videokonferenciája könnyedén összeköthető a IPVideoTalk rendszerrel és akár még kapcsolt-vonali hálózaton keresztül klasszikus telefonhívással, vagy mobil hívással, akár egy nagy konferenciává Grandstream UCM telefonközpont segítségével. Egyszerű, költséghatékony magas kompatibilitású, és professzionális megoldás.