A professzionális, mégis egyszerűen kezelhető hang-, video-, adat- és mobilitási kommunikációs platform még soha nem volt elérhetőbb, mint a Grandstream UCM kivételes IP telefonközpontja.
A Grandstream UCM IP-PBX-sorozat széles körű egységes kommunikációs szolgáltatásokat kínál az egyszerűen kezelhető telekommunikációs megoldás liszensz és frissítési díjak vagy szolgáltatásonkénti költségek nélkül.
Grandstream UCM-ek a kis- és középvállalti installációktól akár több telephelyes megoldásokig terjednek. Grandstream UCM rendszerek – egyéb Grandstream kiegészítőkkel együtt – szolgáltatásai közé tartoznak a klasszikus telefonközponti szolgáltatások, egyszerű Call Center megoldás CRM integráció, Videó-konferencia és videóhívás, telephely belüli vezeték nélküli mobilitás, Hotel integráció, IVR, hangposta, fax szerver.

UCM6300 sorozat (UCM6301, UCM6302, UCM6304, UCM6308)
Kiemelt UCM szolgáltatások
Zero Config
Grandstream UCM telefonközpontok egyik hasznos tulajdonsága, hogy a telefonközponttal egy hálózatba kötött Gradnstream IP telefonok és átjárókat közvetlenül a telefonközpontból lehet konfigurálni.
Ez a funkció üzemeltetőknek központosított üzemeltetést és felügyeletet tesz lehetővé nem csak telepítéskor, de a mindennapi igényváltozások kiszolgálása folyamán. Ezzel a funkcióval nem szükséges a készülékek minden egyes paraméterét – a több százból akár – egyesével beállítani, hanem ezt a rendszer megteszi, így elérve a legjobb kiszolgálását a felhasználóknak, illetve a lehető legtöbb funkciót a rendszerből.
Ez a funkció a felhasználók részére azért hasznos, mert egy-egy új funkció, vagy változtatást az üzemeltető gyorsan és központosítottan tudja elvégezni, ezzel a valós felhasználói igények időben gyorsan kiszolgálásra kerülnek.
Hívásadat listázás és statisztikák
A Grandstream UCM telefonközpontba integrált megoldás a hívások adatainak rögzítése, illetve a várakozó sorokról történő statisztikák készítése.
A hívásokról részletes lista kérdezhető le a rendszerből közvetlenül a megfelelő jogosultsági szinttel, hívási időpontjára, hívó/hívott fél mellékszáma, vagy telefonszáma szerint, a hívás eredménye alapján, mely lekérdezés akár automatizálható és e-mailre kiküldhető.
Az Grandstream UCM telefonközpontok lehetővé teszik a hívás adatok külső rendszerekbe történő akár On-Line real time valós idejű adat továbbítást, mely segítségével akár az alábbi megoldásokkal is összeköthetőek.
Tarifikációs rendszerek
Hangposta e-mailben FAX e-mailben
A Grandstream UCM telefonközpont beépített funkciója a hangposta üzenetek felhasználónkénti e-mailben történő továbbküldése, így a felhasználó akkor is értesül arról, ha irodai mellékre hangposta üzenete érkezett, ha csak e-mail közelben van, de nem az irodájában, és az e-mail mellékletéből azt vissza is tudja hallgatni.
A Grandstream UCM telefonközpont integrált FAX szerver funkcionalitással rendelkezik, amely segítségével a rendszer képes a FAX-okat közvetlenül fogadni és azt a beállított e-mail címre mellékletként digitális formátumban továbbítani. (A VoIP technológia a hangforgalom internet alapú hálózatokon való továbbítására lett fejlesztve, a VoIP alapú fax továbbítására a fax-ok esetében vagy analóg fővonali, vagy T.38-as prokolu SIP fővonal ajánlott. A VoIP rendszerek esetében a 100%-os fax továbbításra nem tudunk garanciát vállalni)
Beszélgetésrögzítés
A Grandstream UCM telefonközpont képes igény esetén meghatározott mellékek beszélgetéseit rögzíteni és eltárolni.
A rögzített beszélgetéseket jogosultság szerint WEB-es felületen lehet visszahallgatni, letölteni, letörölni.
A Grandstream csak hangrögzítési szolgáltatással rendelkezik, hangdokumentálással nem, azaz a beszélgetések nem titkosított, és nem garantáltan nem módosíthatóak.
Várakozó Sorok / Call Center Light
A Grandsteream UCM telefonközpont belépő szintű Call Center/ ügyfélszolgálati igények kiszolgálására is alkalmas. Alap terheltségi és kiszolgálási statisztikák is elérhetőek, melyek a call center működését segítenek szolgálni.
A bejövő hívásokat hangüzenettel képes a telefonközpont tájékoztatni, illetve akár marketing tartalmú hanganyagot lejátszani a hívás kapcsolás várakoztatásának időszaka alatt. A megjelölt mellékek be-ki tudnak jelentkezni a rendszerbe. A maximális ügyintézői szám alapján szükséges a megfelelő UCM modell kiválasztása.
A Call Center vezető web-es felületen keresztül is láthatja a Call Center terheltségét és a bejövő hívásokat, képes behallgatni egy-egy hívásba, besegíteni, úgy hogy a call center vezetőt csak az ügyintéző hallja, az ügyfél nem, és akár képes becsatlakozni egy beszélgetésbe.
Automata kezelő
A Grandstream UCM Telefonközpont 5 szint mélységig konfigurálható Automata kezelővel rendelkezik. Az automata kezelő segítségével a rendszert hívók nyomógombjainak segítségével tudnak felkínált menüpontokból választani, melyet akár közvetlenül mellékekre / készülékekre lehet tovább irányítani, vagy akár várakozó sorokra is (Call Center).
Videó hívás támogatása
A Grandstream UCM telefonközpont támogatja a H.264, H.263 és a H.263+ codecek-el történő videóhívást. A videóhívások a Grandstream video IP telefonjaival, GS WAVE okos telefon alkalmazásával érhetőek el.
A videó hívás funkció segítségével a rendszert a videó konferencia megoldásba is be lehet kötni, melyről alábbiakban részletesebben írunk.
SoftPhone megoldás GS Wave (iOS/Android)
A Grandstream ingyenes soft phone megoldást kínál Android és iOS eszközökre. A rendszer a felhasználók részére kiküldött üdvözlő üzenetben küldött QR kóddal konfigurálja a GS Wave alkalmazást, mely lehetővé teszi akár belső akár megfelelő beállítások esetén külső hálózatból is a GS Wave használatát. A kínált szoft phone segítségével okos telefonunk akár a mellékünk is lehet.
Hotel integráció
A Grandstream UCM telefonközpont sikeres választása lehet hotelek részére, mivel a Grandstream kínálatában megtalálható eszközök egy gyártó integrált megoldásaként költséghatékonyan és professzionális tudják kiszolgálni hotelek távközlési igényeit. Akár videó kaputelefon képe is megjeleníthető a színes kijelzős készülékeken, és vezérelhető egy kapu, sorompó, ajtó.
A telefonközpont képes akár a hívásadatok átadásával egyszerűsített PMS (Front Office) integrációra, amely segítségével a recepciós kollégák a vendégek telefonhívásait rá tudják terhelni szállodai számlájukra, de a HMobile (kérje integrációs listánkat) integráció segítségével számos Front Office rendszerrel összeköthető, az alábbi széleskörű, professzionális funkcionalitásokkal.
Videó konferencia
A Grandstream videokonferencia megoldásai teljes-körűen lefedik bármely vállalkozás részére a professzionális, mégis megfizethető videokonferencia megoldást, amely növeli a termelékenységet és pénzt takarít meg az üzleti utazások helyettesítésével.
Ha tárgyalótermi integrált célhardveres megoldást keres, a GVC sorozatú videokonferencia-eszközöknek köszönhetően minden vállalkozás robusztus, megbízható és megfizethető videokonferencia megoldást biztosít, amely összekapcsolja az telephelyek és a tárgyalókat. Ha online videokonferencia-megoldást keres vagy ha olyan platformra van szüksége, amely összekapcsolja a GVC-eszközöket, ne keressen tovább, az IPVideoTalk video-, audio- és webkonferencia platformon ez könnyedén megoldható. Videokonferencia megoldásai akár Facebook, Youtube, Skype, Lync megoldásokkal is használhatók.
A Grandstream konferencia eszközeivel könnyedén megvalósítható a rendszerek közötti átjárás, így akár az Ön nagy teljesítményű GVC sorozatú videokonferenciája könnyedén összeköthető a IPVideoTalk rendszerrel és akár még kapcsolt-vonali hálózaton keresztül klasszikus telefonhívással, vagy mobil hívással, akár egy nagy konferenciává Grandstream UCM telefonközpont segítségével. Egyszerű, költséghatékony magas kompatibilitású, és professzionális megoldás.