Várakozó Sorok / Call Center Light
A Grandsteream UCM telefonközpont belépő szintű Call Center/ ügyfélszolgálati igények kiszolgálására is alkalmas. Alap terheltségi és kiszolgálási statisztikák is elérhetőek, melyek a call center működését segítenek szolgálni.
A bejövő hívásokat hangüzenettel képes a telefonközpont tájékoztatni, illetve akár marketing tartalmú hanganyagot lejátszani a hívás kapcsolás várakoztatásának időszaka alatt. A megjelölt mellékek be-ki tudnak jelentkezni a rendszerbe. A maximális ügyintézői szám alapján szükséges a megfelelő UCM modell kiválasztása.
A Call Center vezető web-es felületen keresztül is láthatja a Call Center terheltségét és a bejövő hívásokat, képes behallgatni egy-egy hívásba, besegíteni, úgy hogy a call center vezetőt csak az ügyintéző hallja, az ügyfél nem, és akár képes becsatlakozni egy beszélgetésbe.


Beszélgetésrögzítés
A Grandstream UCM telefonközpont képes igény esetén meghatározott mellékek beszélgetéseit rögzíteni és eltárolni.
A rögzített beszélgetéseket jogosultság szerint WEB-es felületen lehet visszahallgatni, letölteni, letörölni.
A Grandstream csak hangrögzítési szolgáltatással rendelkezik, hangdokumentálással nem, azaz a beszélgetések nem titkosított, és nem garantáltan nem módosíthatóak.