Ügyfélszolgálatának, Call Centerének kialakításánál támaszkodjon piacvezető telefon alközponti megoldásunkra.
Az új kor megoldásainak megfelelően felhő alapú megoldásaink támogatják a nagy nemzetközi és Magyar piacokon is ismert és elismert rendszerekkel való együttműködést. Az így kialakított rendszerek nagy hatékonyság növekedést tudnak eredményezni modern és biztonságos rendszerekkel, megtartva a rendszerek önálló rugalmasságát.

Alakítsa ki Call Centerét 3CX-ből
Ügyfélszolgálatának, Call Centerének kialakításánál támaszkodjon piacvezető telefon alközponti megoldásunkra. Az új kor megoldásainak megfelelően felhő alapú megoldásaink támogatják a nagy nemzetközi és Magyar piacokon is ismert és elismert rendszerekkel való együttműködést. Az így kialakított rendszerek nagy hatékonyság növekedést tudnak eredményezni modern és biztonságos rendszerekkel, megtartva a rendszerek önálló rugalmasságát.
Mivel a 3CX telepíthető helyileg, fizikai gépre, virtualizált környezetbe, vagy a Cloud-ba így akár több telephelyes, vagy távmunkásokat foglalkoztató cégeknek is optimális Call Center megoldás lehet. 3CX Call Centerrel egyszerű, megbízható, testre-szabható, integrálható Call Centert megoldást kap a piaci árakhoz képest sokkal kedvezőbben.
A vezetők részére számos valósidejű és számos autmoatizálható időszaki statisztika áll rendelkezésre. Az adott Call Center csoport (napi/heti/havi) időszakos tevékenységét egy nagy közös monitoron egy Web-oldal segítségével meg lehet jeleníteni.
Az ügyintézők számára IP telefon, SoftPhone kliens (WIN/MAC/iOS/Andorid), WEB-es kliens áll rendelkezésükre a leghatékonyabb munkavégzés érdekében. Hot Desking funkciójával meghatározott mennyiségű Call Center munkahely kialakítás esetén akár több műszakban dolgozó ügyintézők ki-bejelentkezését is támogatja a rendszer akár asztali telefonról legyen szó, akár 3CX SoftPhone-ról.
3CX az alábbi telefonos és integrációs funkcionalitásokkal válhat az Ön ideális Call Centerévé:


A 3CX számos ismert CRM rendszerrel rendelkezik integrációs kapcsolattal, így ügyfélszolgálatának működését hatékonyabbá teheti. Amennyiben az Ön rendszere nem található meg a kész integrációk között egyeztessen kollégáinkkal, hogy milyen módszerrel tudjuk rendszerét integrálni. Egyedi CRM / ERP rendszerre a 3CX számos integrációs lehetőséget biztosít.