Hotel integráció

A Grandstream UCM telefonközpont sikeres választása lehet hotelek részére, mivel a Grandstream kínálatában megtalálható eszközök egy gyártó integrált megoldásaként költséghatékonyan és professzionális tudják kiszolgálni hotelek távközlési igényeit. Akár videó kaputelefon képe is megjeleníthető a színes kijelzős készülékeken, és vezérelhető egy kapu, sorompó, ajtó.

A telefonközpont képes akár a hívásadatok átadásával egyszerűsített PMS (Front Office) integrációra, amely segítségével a recepciós kollégák a vendégek telefonhívásait rá tudják terhelni szállodai számlájukra, de a HMobile (kérje integrációs listánkat) integráció segítségével számos Front Office rendszerrel összeköthető, az alábbi széleskörű, professzionális funkcionalitásokkal.

Hotel felhasználásra
Hotel felhasználásra
  • Chech In-Chek-Out
  • Hívás jogosultság választás
  • Névátírás (Szobából ha hívják a recepciót, akkor a Front Office rendszerbe felvitt nevet írja ki a recepciós, vagy egyéb IP készülék)
  • Szoba státusz
  • Takarítandó
  • Kitakarított
  • Javításra szorul
  • stb…
  • Hívás adatok számlára történő átadása a Front Office rendszer részére
  • Mini Bar fogyasztás rögzítése telefonon keresztül a szobából