Enterprise tools 3CX rendszerhez olyan értéknövelt szolgáltatásokat tartalmaz, melyek 3CX rendszerekhez illeszthetőek, de a 3CX szolgáltatás kínálatában nem megtalálhatóak. A szolgáltatások használatához minimum 3CX PRO licenccel kell rendelkeznie, valamint a 3CX szervernek a Enterprise tools szolgáltató licence szerverét el kell érnie.

Enterprise tools szolgáltatást az alapcsomag licenc megvásárlásával tudják használni, melyhez további folyamatosan bővülő kiegészítő modulokat tudnak hozzá kapcsolni.

Alapszolgáltatások:

Részletes hívásadat gyűjtés, feldolgozás modul

Részletes hívásadat gyűjtés, feldolgozás modulunk segítségével a rendszerben elérhető hívás adatokat elérhetővé tesszük adatbázis struktúrában.

Ezen modulunk nagyobb adatátadást tesz lehetővé, mint a 3CX saját beépített CRM integrációjában a Call Journaling, mely segítségével alap adatokat tudunk szolgáltatni egyéb ERP/CRM vagy más adatbázisok részére, kimutatások alapjaként, vagy egyedi statisztikák kiértékelések készítése céljából.

Ezen modulunk segítségével az átadott adatok nyers adatok, a modul adatfeldolgozást nem végez, csak legyűjti, és a hívás adatokat hívásonként feldolgozható adatok konvertálja. Minden Intelligens hívás megoldás modulunkhoz szükséges alap modul.

Hívásadatok összesítése

Az alapszolgáltatások működése alatt létrejött adatok minden esetben a hívás adatokkal kerülnek összerendelésre, mely adatok igény szerint API segítségével lekérdezhetőek, az igényelhető adatok lehívhatóak.

Hangállomány nevének biztosítása

Hangállomány nevének biztosítása modulunk segítségével megoldást kívánunk biztosítani azon felhasználók igényére, akik 3CX rendszerük beszélgetés rögzítése funkcióját használják, és a rögzített hang állományokat szeretnék a 3CX rendszerén kívül is vissza kereshetővé tenni, akár CRM rendszerbe integráltan egy hivatkozással elérhetővé tenni, akár saját adatbázist építeni a beszélgetésekből.

Modulunk megkeresi és átadja 3rd party rendszer részre egy adott hívás hangállományának pontos nevét, még abban az esetben is, ha a hívás valamilyen okból tovább lett kapcsolva.

A modul, kizárólag a rögzített hívások állománynak neveit adja át, az elérési utat minden esetben a megrendelőnek kell véglegesítenie, mivel az állományok learchiválása is a megrendelőnél, vagy a megrendelő tárhely szolgáltatónál történik.
A legyűjtött adatokat API-n keresztül biztosítjuk, egyéb egyedi adatátadásra is van lehetőség igény szerint, melyet egyeztetni szükséges.

Kiegészítő modulok:

Egyedi beszélgetés rögzítő azonosító létrehozása felolvasással

Kiegészítő modulként ajánljuk a hangállományok egyedi azonosítóval történő ellátását, és az egyedi azonosító felolvasását. Az egyedi azonosító numerikus azonosítók, amelyeket a rendszer a hangállomány nevével együtt ad át további felhasználásra a megrendelő adatbázisa, CRM/ERP rendszere felé.

Hanganyag exportálása DB-be (adatbázisba)

Amennyiben a telefonközpont által rögzített hanganyagot nem a 3CX saját szerverén kívánják tárolni, archiválni, abban az esetben lehetőség van a hangállományok adatbázisba történő exportálására, melyet API segítségével szabadon átemelhetnek saját 3rd party rendszerekbe, mint CRM, ERP, stb… (az adatbázist a megrendelő biztosítja)

Hívást követő elégedettség mérés

Hívást követő elégedettségmérés modulunk segítségével a hívásokat követően egy kérdés sort lehet felolvastatni a rendszer segítségével melyre numerikus értékekkel válaszok adhatóak.

A válaszokat a rendszer feldolgozza, azaz a kérdésekhez kapcsolódó válaszokat a rendszer tárolja, és automatikusan generált e-mail formájában időszakosan (heti, havi) rendszerességgel e-mailben elküldi a kívánt e-mail címre.

Standard verzióban elérhető szolgáltatások:

  • Válasz intervallum: 1-5 között
  • A kérdéssor hossza, és ismétlődése, esetlegesen véletlenszerűsége szabadon definiálható, konfigurálható.
  • Modulunk már felépített hívások esetén, mint alternatív lehetőség áll rendelkezésre, azaz az élő hívásokat lehet a rendszerbe beirányítani.
  • A kérdéseket a rendszer intelligens megoldása hangmenü segítségével szintetizált hangon kerülnek rögzítésre és lejátszásra.
  • Időszakos rendszerességgel érkező statisztika *.csv-ben.
  • Hangmenüvel igényelhető azonnali statisztika.

Enterprise verzióban elérhető szolgáltatások:

  • Válasz intervallumok: szabadon beállíthatóak, kérdésenként variálható
  • A standard verzióban elérhető szolgáltatások.
  • Különvélemény (A kérdéseken felül egyedi külön rögzített vélemény megadásának lehetősége melyet a rendszer intelligens hangfeldolgozó rendszere szöveges formátumban a teljes hívás adatokkal és a rögzített különvélemény hangállományával együtt azonnal e-mailben továbbküld.

Enterprise +PLUSZ verzióban elérhető szolgáltatások:

  • Standard és Enterprise verziókban elérhető szolgáltatások
  • 3rd party rendszerhez illesztés API segítségével
  • Rendszer vezérlése, és adatok begyűjtése 3rd party rendszer segítségével API-n keresztül:
  • Vezérlés,
  • Kérdések,
  • Begyűjtött adatok átadása 3rd party rendszernek.

Hívás adat export DB-be (adatbázisba)

3CX CDR teljeskörű exportja külső adatbázisba, későbbi hívásadat feldolgozáshoz. A szolgáltatás segítségével könnyen feldolgozhatja a CDR adatokat 3rd party rendszerek részére (MSSQL, MYSQL).

Licencelés

A Enterprise tools 3CX rendszerhez licencelése az alaplicenc megvásárlásával 1 éves használati jogosultságot jelent. Az alap licence a fentiekben felsorolt szolgáltatásokat foglalja magába. Éves licence, mely a megvásárlástól számított 1 naptári évig használható.

További kiegészítő értéknövelt szolgáltatások esetén kiegészítő licence díj kalkulálandó, mely az alaplicenc évfordulójával együtt érvényes. Amennyiben a kiegészítő szolgáltatás később kerül megvásárlásra mint az alap licenc, kizárólag az érvényességi idő fennmaradó napjaira számítandó licenc díjat kell megfizetni.

Amennyiben a szolgáltatáshoz text2speach/beszédszintetizálás, beszédfelismerés, és leiratozás, szolgáltatás is kapcsolódik annak kiegészítő díja havi rendszerességgel kerül kiszámlázásra.