Menedzselt IP Centrex telefonközpont szolgáltatásunkkal Ön az Interneten keresztül bárhonnan használhatja telefonközponti szolgáltatását.

Mindent tud, amit egy telefonközpontnak tudnia kell.

A Menedzselt IP Centrex telefonközpont működéséről röviden:

Ön egyszerűen csak határozza meg, mennyi melléket szeretne, valamint válassza ki, hogy ügyfélszolgálati vagy normál általános irodai felhasználóként használná a rendszert, és néhány órán belül (a szerződéskötéstől és az első havidíj megfizetésétől számítva) már használhatja is új telefonközpontját!

Menedzselt IP Centrex telefonközpont szolgáltatásunkkal akár teljes mértékben kiválthatja meglévő hagyományos telefonközpontját. A szolgáltatáshoz szükséges fővonalakat az Ephone biztosítja. Meglévő telefonszámait megtarthatja, számhordozással kapcsolatos információkért kérjük, érdeklődjön kollégáinknál.

A Menedzselt IP Centrex telefonközpont szolgáltatásért havidíjat számítunk fel. A havidíj minden esetben előre fizetendő, ki nem fizetett díjbekérő esetén a szolgáltatás a szerződés értelmében korlátozásra kerül. Feltüntetett áraink visszavonásig érvényesek, nem tekinthetőek kötelező érvényű ajánlatnak. Minden árunk nettó ár, amely az ÁFÁ-t nem tartalmazza. A mellékdíj csak mellék hozzáférést és SoftPhone alkalmazást tartalmaz, készüléket nem. Egyéb eseti díjakról kérjük, érdeklődjön elérhetőségeinken.

WhiteCORE Menedzselt IP Centrex telefonalközponti rendszer mindenki számára elérhetővé teszi a legmodernebb telefonközponti szolgáltatásokat. Rendszerünkkel költséghatékonyan használhatja a legmodernebb VoIP telefonközponti megoldásokat, a legszéleskörűbb eszközkínálaton.

A rendszer néhány alapszolgáltatása:

  • Ingyenes beszélgetés mellékek között,
  • Automata kezelő/menü előfizetési csomagtól függően
  • Csengetési csoport előfizetési csomagtól függően
  • Számhordozási lehetőség, vagy új szám igénylése (Ephone társszolgáltatón keresztül)
  • Havi híváslista küldése egy megadott email címre
  • A rendszer szolgáltatási díja tartalmazza az összes szükséges üzemeltetési feladat elvégzését, kiszállás nélkül.
  • Az alapszolgáltatás tartalmazza 5 db virtuális mellék használatát.
  • WEB konferencia megoldás minden mellékhez

Opcionálisan választható szolgáltatások a rendszer alapszolgáltatásán felül:

  • Automata kezelő / menü az alapcsomagon felül
  • Csengetési csoport az alapcsomagon felül
  • Call Center szolgáltatás
  • Várakozó soronkénti egyedi várakoztató hang
  • Várakozó soronként egyedi üdvözlő üzenet
  • Számos híváselosztási stratégia az ügyintézők megfelelő terhelésének elérése érdekében
  • Meghatározott sorrend szerint;
  • Minden telefon egyszerre csörög;
  • Véletlenszerű elosztás;
  • A legkevesebb hívást fogadó ügyintézőhöz kapcsolja a hívást;
  • A legkevesebb időt beszélő ügyintézőhöz kapcsolja a hívást;
  • Legtöbbet hívásra várakozó ügyintéző kapja a hívást.
  • Idő alapú hívásirányítás (Nyitvatartás, reklámszöveg időalapú változtatása, köszöntés napszaknak megfelelően, stb…)
  • Utófeldolgozási idő beállításának lehetősége (Hívás elbontását követően az ügyintézőhöz a meghatározott ideig nem kerül hívás kiadásra)
  • SLA idő meghatározása
  • Statisztikák időszakosan automatikusan
  • Mellék / Ügyintéző aktivitása
  • Hívások elosztása
  • Átlagos várakozási idők
  • Megválaszolt / Elveszett hívások
  • Részletes várakozó sor statisztika
  • Csoport statisztika
  • SLA értékek
  • Mellék / Ügyintéző bejelentkezés történet

Fővonali lehetőségek

Telefonközpont szolgáltatásunkat számhordozással a megszokott számain elérhetővé tudjuk tenni.
Vonalas számok:

  • Új számok az összes magyarországi körzetből
  • Meglévő számok hordozásával megszokott számok megtartása


A rendszerhez a fővonali szolgáltatást társszolgáltatónk az Ephone biztosítja.

A rendszert az alábbi eszközökön keresztül tudják használni:

  • Bérelhető VoIP telefonkészülékekkel
  • Meglévő analóg telefonkészülékkel, bérelhető analóg átjáróval
  • PC-vel Ingyenes WEB soft phone (Google Chrome böngészővel fejbeszélő segítségével)
  • Ingyenes Okos telefon (iOS/Android) mellék (ügyfélszolgálati eszköznek nem ajánlott)
iPhone Android

Virtuális mellékeink az alábbi alapszolgáltatásokkal érhetőek el:

  • Ingyenes Webes telefonos kliens (Google Chrome, Firefox)
  • Ingyenes iOS, Android kliens
  • Bejövő hívószám kijelzés
  • Hívás előzmények lista a saját mellékre
  • Telefon mellékenként beállítható e-mail értesítés nem fogadott hívásokról
  • Hívásvárakoztatás
  • Üzemmód választás
  • Üzemmódnak megfelelő hívásátirányítás
  • Hívószám szerinti hívásátirányítás DDI
  • Hívásátvétel

Opcionálisan választható kiegészítő szolgáltatások virtuális mellékekhez:

  • Ügyfélszolgálati csoport / várakozó sorba való tagság
  • Beszélgetés rögzítése (31 napig tárolt hanganyag, minden mellék rögzített hanganyaga webes hozzáféréssel letölthető, archiválható)

Kiegészítő szolgáltatások, eszköz bérletek

Menedzselt IP Centrex telefonalközponti rendszerhez számos kiegészítő eszközt is bérelhet, mely eredményesebbé és költséghatékonyabbá teheti munkáját.
Amennyiben telephelyén IP telefont, analóg telefont, vagy GSM átjárót kíván csatlakoztatni rendszeréhez egy alap VPN box-ra van szükség, melyből telephelyenként 1 db szükséges.

Bérelhető kiegészítők:

Alap kijelzős IP telefon (X1SP)

  • 3 résztvevős konferencia,
  • Telefonkönyv (max. 1000 bejegyzés),
  • Hívó azonosító megjelenítés,
  • Hívás tartás,
  • 128×48 Pont-mátrix kijelző
  • HD hang kihangosító/kézibeszélő
  • 45 és 50 fokos dőlésszögben állítható asztali láb
  • Távmenedzsment
Fanvil x1SP
Fanvil x4U

Színes kijelzős üzleti telefon gyors funkciógombbal (X4U)

  • 3 résztvevős konferencia,
  • 2,8”-os Színes LCD kijelző
  • DSS/BLF gomb felirat 5 oldalon 6 gombbal (összesen 30 gomb)
  • HD hang kihangosító/kézibeszélő
  • Hívó azonosító megjelenítés,
  • Távmenedzsment

Centrex csomagok

Online használható, költséghatékony telefonközpontok gyors beüzemeléssel.

Centrex Standard

6.900 Ft


A havi alapdíj 5 virtuális mellék használatát és az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:

  • Webes telefonos kliens minden mellékre ( Google Chrome, Firefox)
  • Mobil applikáció IOS, Android kliens minden mellékre (telefon, chat, konferencia, video
    konferencia)
  • 1 db automata kezelő(IVR/menürendszer)
  • Számhordozási lehetőség, vagy új szám igénylése (Ephone társszolgáltatón keresztül)
  • Web videokonferencia
  • Opcionálisan asztali készülékekkel kiegészíthető
  • Hívásátvétel
  • Hívásvárakoztatás
  • Üzemmód választás
  • Üzemmódnak megfelelő hívásátirányítás
  • Hívószám kijelzés
  • Telefon mellékenként beállítható e-mail értesítés nem fogadott hívásokról
  • Hívószám szerinti hívásátirányítás DDI #

Centrex call center 5 mellékre

19.900 Ft


  • Centrex standard szolgáltatások
  • Egyedi várakoztató hang
  • Egyedi üdvözlő üzenet
  • Hívásvárakoztatás
  • Számos hívás elosztási stratégia
  • Időalapú hívásirányítás, nyitvatartás szerint
  • Automatikus statisztikák
  • Beszélgetés rögzítés
  • 1 db várakozó sor/ ügyfélszolgálati csoport

Centrex egyedi

6.900 Ft-tól


Választható szolgáltatások:

  • Webes telefonos kliens minden mellékre ( Google Chrome, Firefox)
  • Mobil applikáció IOS, Android kliens minden mellékre (telefon, chat, konferencia, video
    konferencia)
  • Automata kezelő(IVR/menürendszer)
  • Számhordozási lehetőség, vagy új szám igénylése (Ephone társszolgáltatón keresztül)
  • Web videokonferencia
  • Opcionálisan asztali készülékekkel kiegészíthető
  • Egyedi várakoztató hang
  • Egyedi üdvözlő üzenet
  • Hívásvárakoztatás
  • Számos hívás elosztási stratégia
  • Időalapú hívásirányítás, nyitvatartás szerint
  • Automatikus statisztikák
  • Beszélgetés rögzítés