Egyidejűleg használt hangcsatorna

Az egyidejűleg használt hangcsatornán ( csatorna) a telefon-alközponti rendszerben bármilyen hangkommunikációs szolgáltatást értünk. Például:

  • Két mellék beszélget egymással = 1 csatorna
  • Egy külső hívást a mellék a hozzárendelt mobiltelefonszámon fogadja = 2 csatorna
  • Egy külső hívást a mellék a hozzárendelt IOS/Android/Windows Phone alkalmazásban fogadja = 1 csatorna
  • Egy mellék felhív egy külső számot = 1 csatorna
  • Egy külső számról érkezik egy hívás egy mellékre a rendszerben =1 csatorna
  • Egy külső számról érkezik egy hívás a rendszerbe, melyet az automata kezelő, vagy egy várakoztató sor fogad (még nem kerül a hívás mellékhez) = 1 csatorna
  • Egy mellék hangpostájára éppen üzenetet hagy = 1 csatorna
  • Mellékek közötti átkapcsolás alatt a várakozó hívás = 1 csatorna / várakozó hívás
  • Egy mellék 3 résztvevős konferencia beszélgetést szervez a telefonjáról = 2 csatorna
  • Egy telefonkonferencia szervező 3 résztvevős alközponti konferenciát szervez és bonyolít = 3 csatorna
  • Egy telefonkonferencia szervező 9 résztvevős alközponti konferenciát szervez és bonyolít = 9 csatorna
  • Ügyfélszolgálaton 3 hívás várakoztatva van egy várakoztató sorban 2 ügyintéző 1-1 ügyféllel beszél = 5 csatorna
  • Ügyfélszolgálaton 3 hívás várakoztatva van egy várakoztató sorban 2 ügyintéző 1-1 ügyféllel beszél és a Call Center vezető az 1-ik ügyintézőnek besegít = 6 csatorna
  • Egyidőben 2 hívás érkezik a rendszer központi számára, melyet az automata kezelő fogad = 2 csatorna
  • Ügyfélszolgálaton 3 hívás várakoztatva van egy várakoztató sorban 2 ügyintéző 1-1 ügyféllel beszél és a Call Center vezető az 1-ik ügyintézőnek besegít, eközben a rendszerben 2 mellék beszélget egymással, egy másik mellék egy külső számot hív, és 4 hívás központi konferenciát bonyolít = 14 csatorna. Egy ilyen maximális esetben ajánlott szolgáltatás esetén a 16 csatornás Professional csomag ajánlott.

Hasonló bejegyzések