Call Center alapfunkciók
A WhiteCORE 3CX Call Center bemutatása rövid videóval: ügyintéző bejelentkezés és alap funkciók ismertetése, első lépések kezdőknek üzembe helyezés után.
Az oldal cookie-kat használ, hogy az Önnek nyújtott szolgáltatásaink még hatékonyabbak legyenek. Az oldal böngészésével elfogadja ezt. Adatvédelmi tájékoztató
A WhiteCORE 3CX Call Center bemutatása rövid videóval: ügyintéző bejelentkezés és alap funkciók ismertetése, első lépések kezdőknek üzembe helyezés után.
Tekintse meg a bemutató videót a 3CX telefonközpontról, mellyel teljes mértékben és költséghatékonyan kielégítheti cége VOIP telefonközpont igényeit!
Íme a 3CX telefonközponthoz fejlesztett Chrome bővítmény – az alábbi kis videónkban bemutatjuk, hogyan lehet telepíteni és használni.
Tekintsd meg a magyar nyelvű bemutató videót a 3CX telefonközpontról! Költséghatékony kommunikációs megoldás cégeknek VOIP telefon rendszerrel.
A 3CX V16 segítségével weblapodba integrálhatod a chat és hívás opciókat, így azokat közvetlenül a telefonközpontba irányíthatod. Tekintsd meg videónkat!
Ebben a videóban, integrált 3CX megoldásaink közül az API val történő hívásindítást mutatjuk meg. Ezt a megoldásunkat szabadon tudjátok integrálni saját web alapú CRM vagy egyébb ügyviteli rendszeretekbe. A megoldás…
Hogyan használjuk először a 3CX telefonközpont webkliens mellékünket? Az alábbi videóban segítséget nyújtunk ehhez, tekintsd meg bemutatónkat!