3CX chrome bővítmény
Íme a 3CX telefonközponthoz fejlesztett Chrome bővítmény – az alábbi kis videónkban bemutatjuk, hogyan lehet telepíteni és használni.
Az oldal cookie-kat használ, hogy az Önnek nyújtott szolgáltatásaink még hatékonyabbak legyenek. Az oldal böngészésével elfogadja ezt. Adatvédelmi tájékoztató
Íme a 3CX telefonközponthoz fejlesztett Chrome bővítmény – az alábbi kis videónkban bemutatjuk, hogyan lehet telepíteni és használni.
Tekintsd meg a magyar nyelvű bemutató videót a 3CX telefonközpontról! Költséghatékony kommunikációs megoldás cégeknek VOIP telefon rendszerrel.
3CX megalkotta a 3CX webmeeting szolgáltatását, mely Standard verzió esetén 10, Professional verzió esetén 25 résztvevőig a csomag része. Függetlenül attól hogy hány csatornás licencel rendelkeznek. A Webmeeting 3CX Phone…
A várakoztató sor esetén lehetőség van wallboard nézet kiválasztására… A várakoztató sor esetén lehetőség van a 3CX Phone for Windows alkalmazásban, valamint a WEB Client szolgáltatásban wallboard nézet kiválasztására. A…
Ügyfélszolgálati felhasználás esetén javasolt a bejövő hívásokat várakoztató sorba terelni. Ez egy olyan virtuális alagút ahol egy időben több – konfigurálható számú – hívást tudunk várakoztatni. A hívások FIFO (First…
Automatikus útvonalválasztás szolgáltatás esetében a telefonalközpont a tárcsázott hívószám alapján képes eldönteni, hogy az a hívást milyen fővonalon kezdeményezze. Például: ha a 06 /20/30/70…..mobilszámot tárcsázunk és a rendszeren van egy…
Megosztott hívásparkoltatás olyan készülékek esetében, melyek rendelkeznek DSS programozható funkció gombbal. A rendszer üzemeltetője mindenki számára elérhető virtuális parkolóhelyeket tud programozni ezekre a gombokra. Folyamatban lévő hívás esetén egy ilyen…
Központi konferencia esetén, egy központi virtuális melléket meghívva egy szabadon választható számmal azonosított virtuális tárgyalót tudunk nyitni. Ebbe a virtuális tárgyalóba további résztvevők is csatlakozhatnak, ha ismerik a virtuális tárgyaló…
Híváslista segítségével napi/heti/havi lekérdezéseket tud generálni az adott hívásokról, melyben megjelennek a hívott telefonszámok, azok időtartama és pontos ideje.
Felügyelt hívás átadás esetén az átkapcsolni kívánt hívás, tartásba kerül (tartás zenét hallgat) felhívjuk az a melléket ahová át akarjuk kapcsolni, tájékoztatni tudjuk a hívott melléket, hogy milyen témában és…