WIN és MAC telefonszoftver
Nagy teljesítményű, felhasználóbarát telefonszoftver Windows és Mac rendszerekhez ingyenesen a rendszerbe csomagolva
A 3CX integrált, nagy teljesítményű Mac- és Windows-kliensei lehetővé teszik a telefonhívások egyszerű felügyeletét, legyen akár az irodában, ahol a CTI módot és az asztali telefont használja, vagy úton egy laptoppal.
Más telefon-alközpontokkal ellentétben nincsenek további licencdíjak – és, mivel kliensprogramok teljesen a rendszerbe vannak integrálva, rendszergazdák egyszerűen telepíthetik és felügyelhetik, míg a felhasználók egyszerűen kezelhetik őket.
Softphone hívások indításához és fogadásához
A 3CX beépített Mac és Windows rendszerű az asztali számítógépről kezelheti a hívásokat, illetve számítógéppel indíthat és fogadhat hívásokat az irodai telefonrendszeren keresztül, akkor is, ha éppen nincs az irodában. Mikrofonos fejhallgató segítségével az 3CX az asztali telefon teljes értékű helyettesítésére is képes.
- Indítson hívásokat az IP-telefonnal az asztalról CTI módban
- Nincs szükség további telefonszoftveres licencre.
- Egyszerű használat és felügyelet
- Dolgozzon zökkenőmentesen, mintha az irodában lenne, és spóroljon a telefonköltségeken
Indítson hívásokat a 3CX segítségével
A 3CX nagy teljesítményű telefonközpont-funkciót is tartalmaz, amely annak megfelelően szabható testre, hogy milyen módon szeretné látni és felügyelni a telefonhívásokat. 5 különböző nézetből választhat, hogy minden munkahelyi szerepkört elláthasson.
- Húzza át a hívásokat a gyors átadáshoz
- Ideális a céges Call Centerekbe–fali kijelzővel és minőség-ellenőrzési nézettel
- Könnyen áttekinthető a munkatársak helyzete
- Bejövő hívások egyszerű kezelése recepciós nézettel
Integrálható az Office 365, Google, Outlook és egyéb szolgáltatásokkal!
Telefonhívások kezdeményezése közvetlenül a CRM-csomagból A bejövő hívások a hívó fél alapján azonosított ügyfelekhez vannak hozzárendelve és az ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerbe beléptetve. A bejövő és kimenő hívások pontos naplózásának révén – a hívások időtartamának feltüntetésével – részletes jelentések hozhatók létre az ügyfelek és operátorok tevékenységéről.
- Használjon Office 365-öt, a Google-névjegyeket vagy belső telefonkönyvet
- Telefonhívások kezdeményezése a CRM-ről
- Konvertálja a kódolt hívóazonosítót az ügyfél nevévé.
- Részletes jelentések az ügyfél-/operátori tevékenységéről, nem szükséges manuális hívásnaplózás
Amennyiben kipróbálná a 3CX-et az alábbi "Letöltés" gomb megnyomásával átirányítjuk a 3CX regisztrációs oldalra, ahol az adatai megadását követeőn a 3CX megküldi hivatalos teszt licence kulcsát.