Cloud Telefonközpont
Ön itt van:   Whitecore.hu     Szolgáltatások     IP Telefonközpont     Cloud Telefonközpont     Standard Cloud Telefonközpont

3CX Telefonközpont a Cloudban

A 3CX sokéves fejlesztésének eredménye, hogy telefonközpont megoldása az egyik legjobb, ha nem a legjobb megoldás a telefonközpontok közül, melyet Cloudban lehet futtatni, alkalmazni. Cégünk 2014 óta foglakozik 3CX rendszerekkel és a tapasztaltok alapján Cloud szolgáltatásunk alapjaként mi is a 3CX-et választottuk. Kiemelkedő teljesítménye, széleskörü modern szolgáltatásai és magas megbízhatósága miatt. A 3CX a rendszereit folyamatosan fejleszti, így azon ügyfélkörünknek ajánljuk kifejezetten, akik mindíg a legfrissebb telefonközponti megoldásokkal kívánják üzleti folyamataikat támogatni. (A 3CX rendszer folyamatosan fejlesztett és frissített rendszer, mely a rendszer felépítésétől függően egy szoftver frissítés esetén akár több komponens, (Szerver operációs rendszer, 3CX Core telefonközponti szoftver, IP telefon firmware, SBC operációs rendszer, SBC szoftver, SoftPhone kliensek, stb..) rendszer szoftver cseréjét is igényelheti, illetve bizonyos esetekben a frissítés funkcionalitási változásokat eredményezhet.)

 

3CX Standard Cloud telefonközpont

A Standard Cloud telefonközpont szolgáltatásunkat 3CX alapokon valósítjuk meg. A 3CX telefonközpont konfigurációs felületéhez egy Weboldalon keresztül lehet csatlakozni. A szolgáltatás igénybevételével egy teljes funkcionalitású 3CX telefonközpont használatára lesz jogosult, mindíg az aktuális sw verzióval és szolgáltatásokkal (Csak a frissített rendszerekben lesz elérhetőek az új szolgáltatások, mely frissítést a megrendelő Önállóan, vagy megbízásos módon általunk is megteheti.), a szolgáltatási csomag függvényében. A Cloud rendszer a 3CX ajánlásának megfelelő tűzfal port beállításokkal van ellátva. (A 3CX javaslatára minden szükésges portotot nyitva tartunk, a 3CX ajánlása szerint. A biztonság mind magasabb szinten történő tartása érdekében minden esetben a gyártó biztonsági beállításait be kell tartani ( https://www.3cx.com/docs/voip-security/ ). A rendszer Cloud-ban történő elhelyezése nem engedi meg a tűzfal bármely portjának IP cím szerinti szűrését, ebben az esetben az illetéktelen hozzáférést a 3CX rendszer sajtá védelmi mechanizmusa látja el. Cloud megoldásainkat az Amazon LightSail platformján üzemeltetjük, mely szerverek nem magyarországi IP címeken üzemelnek.

3CX Standard Cloud telefonközpont szolgáltatásunk esetében a telepítendő mellékek számát tekintve nincsen korlátozás, csak az egyidejű beszédcsatornák számában.

3CX Standard Cloud telefonközpont szolgáltatásunkat kizárólag ÉVES konstrukcióban biztosítjuk ügyfeleink részére, havidíjas konstrukció NEM érhető el.

A szolgáltatást Windows-os PC-re vagy Machintos Operációs rendszere telepített 3CX klienssel (telefon alkalmazás) lehet igénybe venni, Lehetőség van továbbá Google Chrome böngészővel történő csatlakozásra, ebben az esetben nem szükséges, de akár együtt is használható a PC-s MAC-es 3CX klienssel (telefon alkalmazás). A rendszer használatához csak egy jó minőségű fejbeszélőre van szükségük. Az alkalmazás beállítások (Hangeszköz beállítás, operációs rendszer beállítás minden esetben a megrendelő arra jogosult munkatársa, végzi).

Másodlagos készülékként akár iOS, vagy Android alapú okos telefonra telepített kliensekkel is lehet a rendszerhez kapcsolódni, de ebben az esetben a hangminőség és rendelkezésre állás nagyban függ az adott eszköz rendelkezésre állásától és beállításaitól, valamint az aktuális internet kapcsolatot kiszolgáló teljes hálózati infrastruktúrától (WIFI, LAN, ROUTER, TŰZFAL, 3G, 4G, egyéb vezeték nélküli infrastruktúrák) Másodlagos készülékek rendelkezésre állásáért felelősséget nem tudunk vállalni.

 

Telefon fővonal

A rendszerhez a fővonali szolgáltatást társszolgáltatónk az ephone biztosítja. A szolgáltatás igénybevételéhez az Ephone Schweiz GmbH-val kell előfizetői szerződést kötni, illetve amennyiben rendelkeznek meglévő számokkal azokat a szolgáltatóhoz hordozni. A WhiteCORE 3CX Standard Cloud telefonközpont szolgáltatásunkhoz GSM átjáró, vagy GSM telefonszám nem köthető.

A szolgáltatás másodperc alapú elszámolással történik, havi számlázássla. Az ephone rendelkezik napi, havi forgalmi limit beállítási lehetőséggel is is biztosítva a magas biztonsági szükségletet nyílt interneten történő VoIP fővonal esetében. Havidíjat csak a fenntartott telefonszámok és extra szolgáltatások után szükséges fizetni, az alábbi díjtábla szerint. Ephone hivatlaos mindekori díjtábláját a Link-re kattintva érik el.

 

Ephone válogatott nettó díjak
Számhasználati díj földrajzi telefonszám esetén / db 77,95 Ft/hó
Arany szám 2 354,33 Ft/hó
Ezüst szám 1 566,93 Ft/hó
Bronz szám 779,53 Ft/hó
Kékszám szolgáltatás alapdíj
(az ephone nem rendelkezik saját Kékszám mezővel. Zöldszámos szolgáltatást csak hordozott számra tudnak igényleni)
3 929,13 Ft/év
Zöldszám szolgáltatás alapdíj
(az ephone nem rendelkezik saját Zöldszám mezővel. Zöldszámos szolgáltatást csak hordozott számra tudnak igényleni)
3 929,13 Ft/év
Belföldi vezetékes körzetek 3,07 Ft/perc
Belföldi mobilhálózat 15,67 Ft/perc

 Elérhető egységes kommunikációs megoldások

 A 3CX telefonközpontba integrált jelenlét információ, hangposta e-mailben történő elküldése, azonnali üzenetküldés (chat), plugin mentes webkonferencia mind kollégák termelékenységét eredményezheti.

 

Softphones Mac-re, Windows, iOS és az Android

Nagyfokú mobilitás valósítható meg a 3CX szolgáltatással, amely elérhető Softphones Mac és Windowsra, valamint okos telefonokra  iOS és Android. Melyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy a hivatali mellékállomásaikat bárhol használhassák, egyszerűen integrálva mintha az irodában lennének.

  • Használható a szolgáltatást bárhonnan
  • Könnyen konfigurálható és kezelhető
  • Integrálható az Office 365, a Google, az Outlookkal stb… 

A VoIP-os technológia miatt a beszélgetés és a szolgáltatás minősége, minden esetben a végkészülékek operációs rendszerének és azok konfigurációjának specifikációja (PC/MAC/és Android eszközök esetében kiemelkedően fontos) és az azokat a rendszerrel összekötő hálózat rendelkezésre állása, és sávszélessége határozza meg. Szolgáltatás minőségi és szolgáltatás vesztési problémk sok esetben vezethetőek vissza ilyen jellemzőkre.

WEB klines segítségével a SofPhone alkalmazásokban megtalálható funkciókat érheti el egy Google Chrome böngésző segítségével.

Ügyfélszolgátlati felhasználás esetében a WEB kliensen keresztül történő felhasználás ajánlott, mert számos valós idejű információval látja el a rendszer a felhasználót illetve az ügyfélszolgálat vezetőjét, mely az optimális működést nagyban elősegíti. Microsoft EXEL, vagy Google Sheet képletekkel akár kimenő kampányhívások is könnyedén kezelhetőek.

A PC-re vagy Machintos számítógépekre telepített szoft phone-ok illetve WEB kliensek leghatékonyabb felhasználási módja fejbeszélővel történő használat. Fejbeszélők közül USB-s vezetékes és vezeték nélküli megoldát egyaránt ajánlunk.

 

Szolgáltatások

 WhiteCORE 3CX Standard Cloud telefonközpont szolgáltatásunkat általános felhasználású alközponti igények, esetében ajánljuk az alábbi főbb szolgáltatásokkal:

 WhiteCore 3CX Standard Cloud telefonközpont szolgáltatások

  • Korlátlan mellék regisztráció
  • Ingyenes beszélgetés mellékek között
  • Egyidejű beszédcsatornák száma: 4 / 8 / 16 csatorna
  • 3CX alkalmazások korlátlan használata: WEB Kliens (Böngészőből (Google Chrome, Firefox) elérhető teljes értékű mellék); iOS; Android; Windows kliens; MAC Kliens
  • Mellékek egyszerű használata mint számítógépes program vagy weboldal.
  • E-Phone.ch fővonal támogatás
  • Hívás irányítás DID, CID (DDI) alapján
  • Széleskörű Codec-támogatás
  • Hangposta üzenetek e-mailben történő kiküldése
  • Bejövő hívószám azonosítás
  • Hívás átkapcsolás (Felügyelt / Felügyelet nélküli)
  • Bejövő hívózám szerinti hívás tiltás
  • Foglaltság eseténi hívás átirányítás
  • Nem válaszol eseténi hívás átirányítás
  • Hívás tartás (akár egyedi tartás zenével)
  • Intercom / Paging
  • Hívás parkoltatás / Hívás átvétel
  • BLF foglaltsági tabló
  • Valós idejű rendszer állapot visszajelzés
  • Könnyű rendszer mentés és visszaállítás
  • Hangposta
  • Hívás listázás (Hívásadat export nélkül)
  • Click2Call (Böngészőben futtatott mellék esetén)
  • Click2Talk (webcímbe integrált hívás lehetősége telefonszám nélkül)
  • Click2Meet (webcímbe integrált webkonferencia lehetősége telefonszám nélkül)
  • Sennheiser fejbeszélő Integráció
  • Automata kezelő / Digitális recepciós
  • Mellék és mobiltelefon együttes csengetése
  • Mellékelek importálása / exportálása CSV állománnyal
  • Telefonkönyv (Központi és személyes)
  • Maximum 25 résztvevős WEB konferencia

Cloud rendszerünket az Amazon Web Services, Inc. AWS/LightSail szolgáltatásán üzemeltetjük, így minden egyéb felhasználási feltétel a mindenkori Amazon Web Services Inc. AWS rendszerrel kapcsolatos üzembiztonsági és adatvédelmi irányelvek az irányadóak. Rendszerleállásból, szolgáltatáskimaradásból adódó károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk. A rendszerek adatbázis és egyéb mentéséről minden esetben a megrendelő köteles intézkedni. Üzemeltetési kiegészítő szolgáltatásunk esetén vállaljuk a rendszer időszakos mentésének tárolását.

 

Használathoz szükséges tárgyi féltetlek:

Minimum féltetlek:

  • Internet csatlakozás (VoIP forgalom átvitelére alkalmas paraméterekkel, NAT és Tűzfalbeállításokkal)
  • WIN 7,8,10 operációs rendszer, vagy MAC OS operációs rendszerű számítógép
    • Mikrofon és hangszóró vagy fejbeszélő csatlakozó fejbeszélővel

vagy

  • iOS vagy Android okos telefon az aktuális szoftververziójú 3CX Phone futtatására alkalmas hardver és szoftver verzióban

 

Optimális féltetlek (a minimum feltételeken felül):

  • Professzionális fejbeszélő WIN és MAC-es felhasználáshoz
  • FullHD webkamera
  • Amennyiben üzemeltetési szolgáltatást nem rendelnek 3CX Basic minősítés megszerzése a napi üzemeltetéshez
 

 

Weboldalunk cookie-kat (sütik) használ a látogatói élmény fokozása érdekében. A honlap böngészésével elfogadja ezt. Cookie tájékoztató