Enterprise Cloud Telefonközpont
Ön itt van:   Whitecore.hu     Szolgáltatások     IP Telefonközpont     Cloud Telefonközpont     Enterprise Cloud Telefonközpont

WhiteCORE 3CX Enterprise Cloud telefonközpont szolgáltatásunkat 3CX alapokon valósítjuk meg. A 3CX telefonközpont konfigurációs felületéhez egy Weboldalon keresztül lehet csatlakozni. A szolgáltatás igénybevételével egy teljes funkcionalitású 3CX telefonközpont használatára lesz jogosult, mindig az aktuális sw verzióval és szolgáltatásokkal (csak a frissített rendszerekben lesznek elérhetőek az új szolgáltatások, mely frissítést a megrendelő Önállóan, vagy megbízásos módon általunk is megteheti), a szolgáltatási csomag függvényében.

A Cloud rendszer a 3CX ajánlásának megfelelő tűzfal port beállításokkal van ellátva. (A 3CX javaslatára minden szükséges portot nyitva tartunk, a 3CX ajánlása szerint. A biztonság mind magasabb szinten történő tartása érdekében minden esetben a gyártó biztonsági beállításait be kell tartani (https://www.3cx.com/docs/voip-security/).

A rendszer Cloud-ban történő elhelyezése nem engedi meg a tűzfal bármely portjának IP cím szerinti szűrését, ebben az esetben az illetéktelen hozzáférést a 3CX rendszer saját védelmi mechanizmusa látja el. Cloud megoldásainkat az Amazon LightSail platformján üzemeltetjük, mely szerverek nem magyarországi IP címeken üzemelnek.

WhiteCORE 3CX Enterprise Cloud telefonközpont szolgáltatásunk esetében a telepítendő mellékek számát tekintve nincsen korlátozás, csak az egyidejű beszédcsatornák számában.

WhiteCORE 3CX Enterprise Cloud telefonközpont szolgáltatásunkat kizárólag ÉVES konstrukcióban biztosítjuk ügyfeleink részére, havidíjas konstrukció NEM érhető el.

A szolgáltatást Windows-os PC-re vagy Machintos Operációs rendszere telepített 3CX klienssel (telefon alkalmazás) lehet igénybe venni, Lehetőség van továbbá Google Chrome böngészővel történő csatlakozásra, ebben az esetben nem szükséges, de akár együtt is használható a PC-s MAC-es 3CX klienssel (telefon alkalmazás). A rendszer használatához csak egy jó minőségű fejbeszélőre van szükségük. Az alkalmazás beállítások (Hangeszköz beállítás, operációs rendszer beállítás minden esetben a megrendelő arra jogosult munkatársa, végzi).

Másodlagos készülékként akár iOS, vagy Android alapú okos telefonra telepített kliensekkel is lehet a rendszerhez kapcsolódni, de ebben az esetben a hangminőség és rendelkezésre állás nagyban függ az adott eszköz rendelkezésre állásától és beállításaitól, valamint az aktuális internet kapcsolatot kiszolgáló teljes hálózati infrastruktúrától (WIFI, LAN, ROUTER, TŰZFAL, 3G, 4G, egyéb vezeték nélküli infrastruktúrák) Másodlagos készülékek rendelkezésre állásáért felelősséget nem tudunk vállalni.

Telefon fővonal

ephone telefonközpont logo

A rendszerhez a fővonali szolgáltatást társszolgáltatónk az ephone biztosítja. A szolgáltatás igénybevételéhez az Ephone Schweiz GmbH-val kell előfizetői szerződést kötni, illetve amennyiben rendelkeznek meglévő számokkal azokat a szolgáltatóhoz hordozni. A WhiteCORE 3CX Standard Cloud telefonközpont szolgáltatásunkhoz GSM átjáró, vagy GSM telefonszám nem köthető.

A szolgáltatás másodperc alapú elszámolással történik, havi számlázással. Az ephone rendelkezik napi, havi forgalmi limit beállítási lehetőséggel is is biztosítva a magas biztonsági szükségletet nyílt interneten történő VoIP fővonal esetében. Havidíjat csak a fenntartott telefonszámok és extra szolgáltatások után szükséges fizetni, az alábbi díjtábla szerint. Ephone hivatlaos mindekori díjtábláját a Link-re kattintva érik el.

Ephone válogatott nettó díjak

Számhasználati díj földrajzi telefonszám esetén / db 77,95 Ft/hó
Arany szám 2 354,33 Ft/hó
Ezüst szám 1 566,93 Ft/hó
Bronz szám 779,53 Ft/hó
Kékszám szolgáltatás alapdíj
(az ephone nem rendelkezik saját Kékszám mezővel. Zöldszámos szolgáltatást csak hordozott számra tudnak igényleni)
3 929,13 Ft/év
Zöldszám szolgáltatás alapdíj
(az ephone nem rendelkezik saját Zöldszám mezővel. Zöldszámos szolgáltatást csak hordozott számra tudnak igényleni)
3 929,13 Ft/év
Belföldi vezetékes körzetek 3,07 Ft/perc
Belföldi mobilhálózat 15,67 Ft/perc

Elérhető egységes kommunikációs megoldások

A 3CX telefonközpontba integrált jelenlét információ, hangposta e-mailben történő elküldése, azonnali üzenetküldés (chat), plugin mentes webkonferencia mind kollégák termelékenységét eredményezheti.

3CX telefonközpont felülete

Softphones Mac-re, Windows, iOS és az Android

Nagyfokú mobilitás valósítható meg a 3CX szolgáltatással, amely elérhető Softphones Mac és Windowsra, valamint okos telefonokra  iOS és Android. Melyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy a hivatali mellékállomásaikat bárhol használhassák, egyszerűen integrálva mintha az irodában lennének.3CX telefonközpont mobilon

  • Használható a szolgáltatást bárhonnan
  • Könnyen konfigurálható és kezelhető
  • Integrálható az Office 365, a Google, az Outlookkal stb… 

A VoIP-os technológia miatt a beszélgetés és a szolgáltatás minősége, minden esetben a végkészülékek operációs rendszerének és azok konfigurációjának specifikációja (PC/MAC/és Android eszközök esetében kiemelkedően fontos) és az azokat a rendszerrel összekötő hálózat rendelkezésre állása, és sávszélessége határozza meg. Szolgáltatás minőségi és szolgáltatás vesztési problémák sok esetben vezethetőek vissza ilyen jellemzőkre.

 

WEB klines segítségével a SofPhone alkalmazásokban megtalálható funkciókat érheti el egy Google Chrome böngésző segítségével.

Ügyfélszolgálati felhasználás esetében a WEB kliensen keresztül történő felhasználás ajánlott, mert számos valós idejű információval látja el a rendszer a felhasználót illetve az ügyfélszolgálat vezetőjét, mely az optimális működést nagyban elősegíti. Microsoft EXEL, vagy Google Sheet képletekkel akár kimenő kampányhívások is könnyedén kezelhetőek.

A PC-re vagy Machintos számítógépekre telepített szoft phone-ok illetve WEB kliensek leghatékonyabb felhasználási módja fejbeszélővel történő használat. Fejbeszélők közül USB-s vezetékes és vezeték nélküli megoldást egyaránt ajánlunk.

Hívj egy egyszerű klikkel... (Clik2Call)

A WhiteCORE 3CX Enterprise Cloud telefonközpont szolgáltatással XLS vagy google docs táblázatából egy egyszerű klikkre tudja hívásait kezdeményezni ezzel is növelve kimenő telefonos ügyfélszolgálatának hatékonyságát. Click2Call pluginnel akár weboldalból is egyszerűen hívhat a 3CX webkliens segítségével.

Professzionális VoIP Call Centervoip call center

A WhiteCORE 3CX Enterprise Cloud telefonközpont szolgáltatás akár több telephelyes, vagy távmunkásokat foglalkoztató cégeknek is optimális Call Center megoldás lehet. 3CX Call Centerrel egyszerű, megbízható, testre-szabható, integrálható Call Centert megoldást kap a piaci árakhoz képest sokkal kedvezőbben.

A vezetők részére számos valósidejű és számos automatizálható időszaki statisztika áll rendelkezésre. Az adott Call Center csoport (napi/heti/havi) időszakos tevékenységét egy nagy közös monitoron egy Web-oldal segítségével meg lehet jeleníteni.
Az ügyintézők számára SoftPhone kliens (WIN/MAC/iOS/Andorid), WEB-es kliens áll rendelkezésükre a leghatékonyabb munkavégzés érdekében.

3CX az alábbi telefonos és integrációs funkcionalitásokkal válhat az Ön ideális Call Centerévé:

  • Korlátlan mennyiségű várakozó sor (Call Center Queue)
  • Korlátlan mennyiségű mellék / ügyintéző kialakítása (Nem ügyintézőre licencelt)
  • Várakozó soronkénti egyedi várakoztató hang tartalom
  • Várakozó soronként egyedi üdvözlő üzenet
  • Számos híváselosztási stratégia az ügyintézők megfelelő terhelésének elérése érdekében
    • Meghatározott sorrend szerint;
    • Minden telefon egyszerre csörög;
    • Véletlen szerű elosztás;
    • Három ügyintéző véletlen szerű kiválasztása;
    • Round Robin, (Az első hívás, az első bejelentkezett ügyintézőhöz érkezik a második a másodikhoz, a harmadik a harmadikhoz, …);
    • Az első három ügyintéző (a sorrendeben beállított) egyszerre csörög;
    • A legkevesebb hívást fogadó ügyintézőhöz kapcsolja a hívást;
    • A legkevesebb időt beszélő ügyintézőhöz kapcsolja a hívást;
    • Legtöbbet hívásra várakozó ügyintéző kapja a hívást.
  • Idő alapú hívásirányítás (Nyitvatartás, reklám szöveg időalapú változtatása, köszöntés napszaknak megfelelően, stb…)
  • Utófeldolgozási idő beállításának lehetősége (Hívás elbontását követően az ügyintézőhöz a meghatározott ideig nem kerül hívás kiadásra)
  • Beszélgetés rögzítés és rugalmas visszakereshetőség
  • SLA idő meghatározása várakozó soronként (A beállított érték másodperc. A emennyiben a várakozás több mint az SLA másodperc a rendszer külön statisztikát készít és értesítheti a Call Center vezetőt)

 

call center statisztika

  • Automata kezelő (A hívó a készüléke segítségével menüket választhat.)
  • Integrációs lehetőségek
    • Bejövő hívás azonosítása felugró ablakkal
    • Hívás információ átadása CRM / ERP részére
    • Közös címtár szinkronizálásának lehetősége
  • Egyedi integrációs lehetőségek:
    • Külső adatbázis alapján beérkező hívószám szerinti hívás irányítás
    • Külső adatbázis alapján PIN-kódos azonosítás lehetősége a hívók részére, és azonosítás eredményének függvényében hívás megfelelő helyre történő irányítása
    • Külső adatbázisba történő írás lehetősége
    • Szabadon kialakítható komplex menüstruktúra, egyedi struktúrájú hangálomlányok, információs és reklámanyagok lejátszása
  • Statisztikák egyedi igény alapján, vagy időszakosan automatikusancall center grafikon
    • Grafikonos
      • Mellék / Ügyintéző aktivitása 
      • Hívások eloszlása 
      • Átlagos várakozási idők
      • Megválaszolt / Elveszett hívások 
    • Listás (pdf, html, csv)
      • Részletes várakozó sor statisztika
      • Csoport statisztika
      • SLA értékek
      • Mellék / Ügyintéző bejelentkezés történet 
      • stb…
  • Web-es felület a mellékek / ügyintézők részére
  • Web-es felület a Call Center / Call Center csoport vezetők részére
  • Valós idejű Wall Board akár nagy kijelzőre is kirakható (Web-es felület) (Aktuális terheltségi kijelzése a Call Centernek, vagy csak egy-egy kiválasztott csoportnak)

3CX integrációs CRM lista

A 3CX számos ismert CRM rendszerrel rendelkezik integrációs kapcsolattal, így ügyfélszolgálatának működését hatékonyabbá teheti. Amennyiben az Ön rendszere nem található meg a kész integrációk között egyeztessen kollégáinkkal, hogy milyen módszerrel tudjuk rendszerét integrálni. Egyedi CRM / ERP rendszerre a 3CX számos integrációs lehetőséget biztosít.

Szolgáltatások:

WhiteCORE 3CX Enterprise Cloud telefonközpont szolgáltatásunkat általános felhasználású alközponti igények, esetében ajánljuk az alábbi főbb szolgáltatásokkal:

WhiteCORE 3CX Enterprise Cloud telefonközpont szolgáltatások

  • Korlátlan mellék regisztráció
  • Ingyenes beszélgetés mellékek között
  • Egyidejű beszédcsatornák száma: 4, 8, 16 csatorna, 16 csatorna felett kérjen ajánlatot.
  • 3CX alkalmazások korlátlan használata: WEB Kliens (Böngészőből (Google Chrome, Firefox) elérhető teljes értékű mellék); iOS; Android; Windows kliens; MAC Kliens
  • Mellékek egyszerű használata mint számítógépes program vagy weboldal.
  • E-Phone.ch fővonal támogatás
  • Hívás irányítás DID, CID (DDI) alapján
  • Széleskörű Codec-támogatás
  • Hangposta üzenetek e-mailben történő kiküldése
  • Bejövő hívószám azonosítás
  • Hívás átkapcsolás (Felügyelt / Felügyelet nélküli)
  • Bejövő hívószám szerinti hívás tiltás
  • Foglaltság eseténi hívás átirányítás
  • Nem válaszol eseténi hívás átirányítás
  • Hívás tartás (akár egyedi tartás zenével)
  • Intercom / Paging
  • Hívás parkoltatás / Hívás átvétel
  • BLF foglaltsági tabló
  • Valós idejű rendszer állapot visszajelzés
  • Könnyű rendszer mentés és visszaállítás
  • Hangposta
  • Hívás listázás (Hívásadat export nélkül)
  • Click2Call (Böngészőben futtatott mellék esetén)
  • Click2Talk (webcímbe integrált hívás lehetősége telefonszám nélkül)
  • Click2Meet (webcímbe integrált webkonferencia lehetősége telefonszám nélkül)
  • Sennheiser fejbeszélő Integráció
  • Automata kezelő / Digitális recepciós
  • Mellék és mobiltelefon együttes csengetése
  • Mellékelek importálása / exportálása CSV állománnyal
  • Telefonkönyv (Központi és személyes)
  • Maximum 250 résztvevős WEB konferencia
  • Hangposta átirányítás
  • Egyedi FQDN (pl: telefonkozpont.oncege.hu, ebben az esetben a szükséges SSL tanúsítványok beszerzéséről és karbantartásáról a megrendelő gondoskodik)
  • Egyedi SMTP szerver
  • Felhasználók telefonkönyvének szinkronizálása Office 365-el
  • Adatbázis és CRM integrációs lehetőségek
  • Telefonhívással csatlakozás a webmeetinghez (Hívjon fel résztvevőket telefonon és kapcsolja be webkonferenciájába.)
  • Hívás várakoztatási sorok (Call Center)
  • Hívás várakoztatási sor jogossági beállítások (Call Center)
  • CRM Integráció (Call Center)
  • Valós idejű statisztikák és felügyelet; Vezető általi ügyintézői állapot megváltoztatás; SLA figyelmeztetés; Switchboard, ahol megjelennek az aktuális hívások információkkal; Wall board valós idejű főbb minőségi adatok megjelenítésével; Beszélgetésrögzítések keresése; Beszélgetés rögzítések automatikus archiválása (Google Drive-ba, vagy FTP-re); Csoport szintű beszélgetésrögzítések kezelése; Behallgatás/Bekapcsolódás a beszélgetésbe/Besegítés (Suttogás). (Call Center)
  • Hívás és várakozósori riportok azonnali lekérdezések, vagy ütemezett módon
  • Call flow designer használata (egyedi IVR, és adatbázis kapcsolatok kialakítására) 
  • Beszélgetés rögzítések egyedi indítása, leállítása
  • Tudás alapú híváselosztás /Skill based Routing/ (Call Center)

Cloud rendszerünket az Amazon Web Services, Inc. AWS/LightSail szolgáltatásán üzemeltetjük, így minden egyéb felhasználási feltétel a mindenkori Amazon Web Services Inc. AWS rendszerrel kapcsolatos üzembiztonsági és adatvédelmi irányelvek az irányadóak. Rendszerleállásból, szolgáltatáskimaradásból adódó károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk. A rendszerek adatbázis és egyéb mentéséről minden esetben a megrendelő köteles intézkedni. Üzemeltetési kiegészítő szolgáltatásunk esetén vállaljuk a rendszer időszakos mentésének tárolását.

Használathoz szükséges tárgyi feltételek:

Minimum feltételek:

  • Internet csatlakozás (VoIP forgalom átvitelére alkalmas paraméterekkel, NAT és Tűzfalbeállításokkal)
  • WIN 7,8,10 operációs rendszer, vagy MAC OS operációs rendszerű számítógép
    • Mikrofon és hangszóró vagy fejbeszélő csatlakozó fejbeszélővel

vagy

  • (Másodlagos megoldásként) iOS vagy Android okos telefon az aktuális szoftververziójú 3CX Phone futtatására alkalmas hardver és szoftver verzióban

Optimális feltételek (a minimum feltételeken felül):

  • Professzionális fejbeszélő WIN és MAC-es felhasználáshoz
  • FullHD webkamera
  • Amennyiben üzemeltetési szolgáltatást nem rendelnek 3CX Basic minősítés megszerzése a napi üzemeltetéshez

Weboldalunk cookie-kat (sütik) használ a látogatói élmény fokozása érdekében. A honlap böngészésével elfogadja ezt. Cookie tájékoztató