3CX Seccion Border Controller Cloud Telefonközpont
Asztali vagy DECT készülék kiegészítő eszköz
WhiteCORE 3CX Cloud telefonközpont szolgáltatás alapvetően SoftPhone megoldásra optimalizált, azonban kiegészítő eszközzel asztali IP telefonok, vagy hordozható DECT telefonokat is a rendszerhez lehet kapcsolni. A WhiteCORE 3CX Cloud telephelyi telefonkiegészítő megoldás segítségével egy, az ügyfél telephelyén telepített SBC eszköz segítségével lehet. Az alap eszköz 20 db irodai készülékig használható. 20 db készülék fölötti használat esetén egyedi ajánlatot készítünk.
A kiegészítő szolgáltatás csak az kiszolgáló alapot adja az IP telefonokat külön kell megvásárolni. A WhiteCORE 3CX Cloud telefonközpontnak az SBC-nek és az IP telefonoknak minden esetben kompatibilis szoftververzión kell lenniük.
Az SBC és IP telefon / DECT üzemeléséhez az alábbi helyi hálózati követelmények szükségesek:
- Szabad switch portok megfelelő mennyiségben (1db port az SBC eszköz részére, IP telefonok és DECT bázisok részére a szükséges mennyiségben
- SBC-hez FIX belső IP cím az adott hálózatban az IP telefonokkal azonos alhálózatból
- Megfelelő mennyiségű szabad belső IP cím az IP telefonokhoz, illetve DECT bázisállomásokhoz
- FIX publikus IP cím telephelyenként (Ajánlott)
- Elszeparált VLAN, vagy teljes fizikai hálózat (Ajánlott)
- Tűzfal NAT beállítás szabad 5090-5091-es portok
- SBC-hez távelérés biztosítása üzemeltetéshez
- Kábeles LAN hálózat Minimum CAT5 UTP minőségben
- Helyi rendszergazda elérhetősége, közreműködése a telepítéshez, hibabehatároláshoz, hibaelhárításhoz
- Kizárólag 3CX SBC támogatott készülékkel használható ( https://www.3cx.com/sip-phones/ a szolgáltatás a konkrét készülék típusnál ellenőrizhető)
A fenti feltételekre a szolgáltatás minőségének valamint mind a szolgáltatás, mind az ügyfél hálózatának biztonsága miatt van elengedhetetlenül szükség. A fenti elemek megléte esetén a VoIP-os hálózat teljesen elszeparált hálózaton tud üzemelni, mely feltétele a megfelelő hang és beszédminőség megteremtésének, és az illetéktelen felhasználási események megelőzésének. WhiteCORE 3CX Cloud telefonközpont szolgáltatás esetében mivel a rendszert teljes egészében az ügyfél üzemelteti a fent leírt feltételek nem kötelező jellegűek, de gyártói ajánlás.