Praxis Tel
Ön itt van:   Whitecore.hu     Praxis Tel

Praxis Tel megoldás személyzet nélkül is képes a rendelés meghosszabbítására 0-24 órában, rendelési időben is jelentősen csökkenti telefonos terheltségét.

Praxis Tel megoldás háziorvosi praxisoknak

Ha Önnek is problémát okoz, hogy rendelés közben nagy számban keresik, és nem tudja pácienseit kiszolgálni ahogy szeretné, vagy több praxist kezelnek egy rendelőben, és a telefonhívások elkavarodnak, vagy csak modernebb rugalmasabban kezelhető telefonos megoldásokat keresnek, akkor ajánljuk figyelmükbe kifejezetten Házi orvosi praxisoknak kialakított Praxis Tel megoldásunkat.

Milyen megoldandó feladatokat vettünk figyelembe a rendszerünk tervezésekor:

  • Telefonos elérhetőség rendelési időben, megszűrt hívásokkal, rendszeresen ismétlődő információ átadása személyzet nélkül automatikusan, hogy mindig a jelenlevő páciensre tudjon koncentrálni 
  • Rendelési időn kívül személyzet nélkül részletes információ megosztása a páciensekkel a jelenlegi üres, kétségbeejtő és nem megnyugtató kicsengés hallgatása helyett
  • Több praxis kezelése egy rendelőből, de mindenki a saját páciensei részére legyen elérhető,
  • Számkijelzés esetén nem fogadott hívások visszahívásának lehetősége egyszerűen (egy kattintással)
  • Rugalmas híváskezelés, foglaltság csökkentése
  • Részletesebb tájékoztatás a páciensek részére, (Rendelési idő megváltozása, helyettesítések, egyéb szolgálati közlemények)
  • Intelligens és páciens barát hívásvárakoztatás, páciensnek adott döntés, hogy kivárja a sorát, vagy visszahívást kér…
  • Magasabb színvonalú páciens-kiszolgálás telefon is.
  • Praxis Telefonszám helyhez kötöttségének felszabadítása.
  • Opcionálisan beszélgetés rögzítés,
  • Páciensek elérhetőségeinek mentése névvel, így a hívások esetében nevet látni, nem csak egy számot,

Milyen megoldást kínálunk?

Praxis Tel megoldásunk a fent megjelölt valamennyi feladatra megoldást tud nyújtani előfizetési csomagtól függően. A modern Praxis Tel megoldásnak köszönhetően a hívásokat számos eszköz segítségével tudják kezelni (okostelefon, notebook, asztali számítógép, asztali telefon, hordozható Praxis Tel megoldás háziorvosi praxisoknak telefon, okostelefonon, notebookon akár bluetoothos akár professzionális vezeték nélküli vagy vezetékes headset alkalmazásának lehetősége).

A bejövő hívásokat minden esetben a modern kornak megfelelőn köszöntéssel és szükség esetén hívás várakoztatással tudjuk fogadni. Egyedi igény alapján akár rendkívüli eseménnyel kapcsolatos tájékoztató üzenet is gyorsan beállítható. (pl.: oltási akcióhét, betegség miatt a rendelés szünetel, helyettesítés, tisztiorvosi tájékoztatás stb.…) A Praxis Tel megoldás a paciensek részére magasabb kiszolgálási szintet tesz lehetővé, a visszahívási opció segítségével is, mely lehetőséget biztosít a pácienseknek, hogy visszahívást kérnek vagy kivárják a sorukat.

Praxis Tel rendszerünkben és az ajánlott szolgáltatásban kollégáink folyamatos üzemeltetési szolgáltatással állnak az Önök rendelkezésre, így, ha változik a rendelési rend vagy valamilyen egyéb tájékoztató szöveget kívánnak bemondani, azt kollégáink 1 munkanapon belül megoldják az Önök bejelentése alapján.

A Praxis Tel alapfunkciója a folyamatos híváslista szolgáltatás, melyben a nem fogadott hívások is beletartoznak. Így a nem fogadott hívásokat nyilvántartás szerint könnyedén, egy kattintással vissza lehet hívni.

A rendszer előre definiált statisztikákat is készít, melyet időszakosan e-mailben kiküld, így látható és tervezhető az esetleges rendszeres telefonos elérhetőség biztosítása vagy tájékoztatása.

Funkciók:

(Az alapszolgáltatáson felüli kiegészítő szolgáltatásokat külön jelöljük)

  • 1 szám / praxis (Bővíthető igény esetén)
  • 2 hozzáférés (mellék, felhasználó) / praxis (Asszisztens, Orvos) (Bővíthető igény esetén)
  • Rendelési időt követő hívásirányítás (Rendelési időben elérhetőek a kollégák, rendelési időn kívül egyedi tájékoztatás, igény esetén hangposta)
  • Üdvözlő üzenet a rendelés nyitvatartásának megfelelően, (Minden praxisnak a saját egyedi üzenete igény szerint. Az üzenetet a rendszerünk intelligens hívás megoldás rendszere olvassa fel, így az üzenet gyorsan bármikor módosítható, (a praxisban dolgozók részéről hangfelmondásra nincsen szükség.)
  • Alapszolgáltatásban: rendelési időben és rendelési időn kívül 1-1 fix üdvözlő üzenetet tartalmaz Kiegészítő szolgáltatás: Intelligens dinamikus hívásfogadás opció esetén: A fentebb felsorolt alapszolgáltatásokon felül a páciensnek lehetősége van választani, hogy várnak vagy visszahívást kérnek, továbbá a várakozó soron felül érkezett nem fogadott hívások is bekerülnek a híváslistába.
  • Opcionális alternatív üzenetek (*Kiegészítő szolgáltatás, Intelligens dinamikus hívásfogadás opció)
  • Több eszközön történő használat
  • Alapcsomagban:
    • Okostelefon alkalmazás,
    • Számítógép / WEB kliens (fejbeszélővel).
  • Kiegészítőként (*Külön díj ellenében, az alapdíj nem tartalmazza)
    • Hordozható telefon
      és / vagy
    • Asztali telefon
  • Híváslista
  • Nem fogadott hívások listája, azonnali visszahívás lehetőségével, egy kattintással
  • Időszakos (Heti, Havi) statisztikák a hívás szokásokról, hívás terheltségekről, számáról, nem fogadott hívásokról stb.… (*Bármely kiegészítő szolgáltatás igénybevétele esetén tartalmazza a csomag)
  • Opcionális beszélgetésrögzítés (*kiegészítő szolgáltatás)
  • Praxis Tel rendszerünk alkalmas egyéb programokkal, megoldásokkal való név-telefonszám (telefonkönyv) integrációra frissítésre, vagy xls export-ból telefonkönyv feltöltésre. Így a bejövő hívásokat, amennyiben az adatbázisukban szerepel, névvel tudjuk megjeleníteni. Amennyiben rendszerük alkalmas rá, akár páciens adatlap feldobását is meg tudjuk oldani. Praxis szoftverekkel történő összeköttetések fejlesztése folyamatos, amennyiben megadja, hogy jelenleg milyen szoftvert használ, tájékoztatni tudjuk a lehetőségekről. (Adatkezelés és adatvédelmi irányelveknek megfelelően a páciensek neve és telefonszáma személyes adatnak
    minősül, melynek kezelése, és ennek megfelelően a fent leírt szolgáltatás minden esetben az adott praxis adatkezelési szabályzatának megfelelően kerülhet kialakításra, így ezen szolgáltatás használata külön megállapodás, és esetenként külön díjazás alapján történhet-név telefonszám (telefonkönyv) integráció esetén GDPR plusz felár szükséges – (*kiegészítő szolgáltatás-GDPR plusz opció)

Hogy használhatja szolgáltatásunkat:

A szolgáltatás igénybevételéhez a felhasználás helyén (rendelő, home office helyszíne, távkonzultáció esetén mobil telefonról, mobil internet…) internet csatlakozásra van szükség, minimum 10 Mbit/s sebességgel és maximum 50ms késleltetéssel. A meglévő számokat társzolgáltatónkhoz szükséges elhordozni. (Amennyiben a számhordozás valamilyen adminisztratív okból lassan valósítható csak meg, abban az esetben az eredeti szám egy alternatív számra történő átirányításával a szolgáltatás használható. Átirányítás esetében az eredeti telefonszolgáltatás díjcsomagjától függően forgalmi díj felszámítása lehetséges a jelenlegi szolgáltatója részéről!) Ki kell választani, hogy az Ön praxisának elegendő-e az alapszolgáltatás, vagy egyéb kiegészítő szolgáltatásokra is szüksége van, mint például asztali, vagy hordozható készülékre, esetleg, adatkezelési szabályzatnak megfelelően egyedi dedikált adatbázis kezelésre. A megfelelő szerződés aláírását követően amennyiben a számhordozásnak nincsenek adminisztratív akadályai, az alapszolgáltatás 2-4 munkanapon belül elérhető. Amennyiben asztali vagy hordozható telefonra van szüksége abban az esetben a fizikai eszközök telepítését 2 héten belüli kiszállással kollégáink üzembe helyezik, mely idő alatt a rendszert az alapszolgáltatásban elérhető megoldásokkal, alkalmazásokkal folyamatosan használhatják.

 

Miért válasszon minket, telefonközpont telepítése helyett?

  • Bárhonnan elérhető, nem csak a rendelőből (Okos telefonos felhasználás, webkliens)
  • Számos eszközről használható igény szerint (Okostelefon, Notebook, asztali számítógép, asztali telefon, hordozható telefon, okostelefonon, notebookon akár bluetoothos akár professzionális vezeték nélküli vagy vezetékes fejbeszélő alkalmazásának lehetősége)
  • Funkciók rugalmasan bővíthetők
  • Modern kor igényeit követi
  • Nem lesz elmulasztott hívás
  • Beállítási módosítások gyors, akár azonnali
  • Intelligens dinamikus hívásfogadás funkcionalitással hangüzenetek, tájékoztatók, akár azonnali megváltoztatása
  • Páciensei elégedettebbek lesznek

Próbálja ki a leendő praxis tel központját díjmentesen! Kérje az ingyenes teszt lehetőségét, mely során kollégáink online vagy személyes találkozó keretein belül bemutatják a rendszer használatát, akár az Önök eszközein keresztül, hogy a gyakorlatban is megismerkedhessenek a Praxis Tel megoldásunkban elérhető szolgáltatásokkal.

A teszt lehetőségét díjmentesen biztosítjuk egy hetes időszakra. Az ön rendszerét értékesítő kollegánk megtervezi és egyedi ajánlatot fog küldeni.

 

Weboldalunk cookie-kat (sütik) használ a látogatói élmény fokozása érdekében. A honlap böngészésével elfogadja ezt. Cookie tájékoztató