Blogunk
Ön itt van:   Whitecore.hu     Blog

Blogunkban friss híreket, szakmai információkat és érdekességeket olvashatsz az általunk forgalmazott termékekről és az azokhoz kapcsolódó szolgáltatásokról. Válasszon az alábbi blog kategóriákból, vagy tekintse meg az összes bejegyzést!

 A 3CX iOS kliense a legújabb frissítéssel gyorsabb lett mint valaha.

 Megjelent az új frissítés a 3CX Android kliensére.

Az egyidejűleg használt hangcsatornán ( csatorna) a telefon-alközponti rendszerben bármilyen hangkommunikációs szolgáltatást értünk. Például: 

 

A 3CX egy hatékony eszköz, amely lehetővé teszi a kollegák és partnerek közötti eredményes szemtől szembeni kommunikációt és együttműködést, függetlenül attól, hogy hol vannak.

A webmeeting teljes mértékben integrálva van a webkliensbe, így egyenesen a böngészőből létrehozhat és csatlakozhat meetingekhez, összedolgozhat és megoszthatja a képernyőjét.

Automatikus útvonalválasztás szolgáltatás esetében a telefonalközpont a tárcsázott hívószám alapján képes eldönteni, hogy az a hívást milyen fővonalon kezdeményezze.

Felügyelt hívás átadás esetén az átkapcsolni kívánt hívás, tartásba kerül (tartás zenét hallgat) felhívjuk az a melléket ahová át akarjuk kapcsolni, tájékoztatni tudjuk a hívott melléket, hogy milyen témában és kit kívánunk átkapcsolni

Felügyelet nélküli hívás átadás esetében az átkapcsolni kívánt hívást átdobjuk egy másik mellékre, ekkor az átkapcsolni kívánt hívás tartásba kerül (tartás zenét hallgat), és a hívott mellék csörög.

Megosztott hívásparkoltatás olyan készülékek esetében, melyek rendelkeznek DSS programozható funkció gombbal

Telefonról szervezett 3 résztvevős konferenciahívás esetén

Központi konferencia esetén, egy központi virtuális melléket meghívva egy szabadon választható számmal azonosított virtuális tárgyalót tudunk nyitni.

Weboldalunk cookie-kat (sütik) használ a látogatói élmény fokozása érdekében. A honlap böngészésével elfogadja ezt. Cookie tájékoztató