3CX VoIP telefonközpontok
Ön itt van:   Whitecore.hu     Termékek     3CX VoIP Telefonközpontok     WIN és MAC telefonszoftver

Nagy teljesítményű, felhasználóbarát telefonszoftver Windows és Mac rendszerekhez ingyenesen a rendszerbe csomagolva

A 3CX integrált, nagy teljesítményű Mac- és Windows-kliensei lehetővé teszik a telefonhívások egyszerű felügyeletét, legyen akár az irodában, ahol a CTI módot és az asztali telefont használja, vagy úton egy laptoppal.
Más telefon-alközpontokkal ellentétben nincsenek további licencdíjak – és, mivel kliensprogramok teljesen a rendszerbe vannak integrálva, rendszergazdák egyszerűen telepíthetik és felügyelhetik, míg a felhasználók egyszerűen kezelhetik őket.


Softphone hívások indításához és fogadásához

A 3CX beépített Mac és Windows rendszerű az asztali számítógépről kezelheti a hívásokat, illetve számítógéppel indíthat és fogadhat hívásokat az irodai telefonrendszeren keresztül, akkor is, ha éppen nincs az irodában. Mikrofonos fejhallgató segítségével az 3CX az asztali telefon teljes értékű helyettesítésére is képes.

  • Indítson hívásokat az IP-telefonnal az asztalról CTI módban
  • Nincs szükség további telefonszoftveres licencre.
  • Egyszerű használat és felügyelet
  • Dolgozzon zökkenőmentesen, mintha az irodában lenne, és spóroljon a telefonköltségeken

Indítson hívásokat a 3CX segítségével


A 3CX nagy teljesítményű telefonközpont-funkciót is tartalmaz, amely annak megfelelően szabható testre, hogy milyen módon szeretné látni és felügyelni a telefonhívásokat. 5 különböző nézetből választhat, hogy minden munkahelyi szerepkört elláthasson.

  • Húzza át a hívásokat a gyors átadáshoz
  • Ideális a céges Call Centerekbe–fali kijelzővel és minőség-ellenőrzési nézettel
  • Könnyen áttekinthető a munkatársak helyzete
  • Bejövő hívások egyszerű kezelése recepciós nézettel

Integrálható az Office 365, Google, Outlook és egyéb szolgáltatásokkal!

Telefonhívások kezdeményezése közvetlenül a CRM-csomagból A bejövő hívások a hívó fél alapján azonosított ügyfelekhez vannak hozzárendelve és az ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerbe beléptetve. A bejövő és kimenő hívások pontos naplózásának révén – a hívások időtartamának feltüntetésével – részletes jelentések hozhatók létre az ügyfelek és operátorok tevékenységéről.

  • Használjon Office 365-öt, a Google-névjegyeket vagy belső telefonkönyvet
  • Telefonhívások kezdeményezése a CRM-ről
  • Konvertálja a kódolt hívóazonosítót az ügyfél nevévé.
  • Részletes jelentések az ügyfél-/operátori tevékenységéről, nem szükséges manuális hívásnaplózás

 

Weboldalunk cookie-kat (sütik) használ a látogatói élmény fokozása érdekében. A honlap böngészésével elfogadja ezt. Cookie tájékoztató