Cloud Telefonközpont
Ön itt van:   Whitecore.hu     Szolgáltatások     IP Telefonközpont     Cloud Telefonközpont     Alap Virtuális
Standard Cloud Telefonközpont

Alap Virtuális VoIP telefonközpont szolgáltatásunkat általános felhasználású alközponti igények, illetve kisebb ügyfélszolgálatoknak ajánljuk.

 

  • Ingyenes 3CX SoftPhone kliens
  • WIN/MACOS/iOS/Android
  • Csatlakozás a világ bármely pontjáról (Internet segítségével)
  • Mellékek közötti ingyenes beszélgetés
  • Hívások mellékek közötti átkapcsolása
  • Hívás átdobás; Bejelentett átkacsolás
  • Hívás továbbkapcsolása elfoglaltság alapján
  • Csengetési csoportok kialakítása (2 db az alapdíjban)
  • Automata kezelő/IVR/Hangmenü (1 db az alapdíjban)
  • Hívásvárakoztatás (Több hívás fogadása ugyanarra a mellékre)
  • WEB Kliens hívások, hívásnapló, rögzített hívások, kezelése weboldalon keresztül
  • Kimenő hívás jogosultság
  • Hívás rögzítés (40 napig tárolt felvétellel)
  • Rögzített hívások visszahallgatás és letöltése WEB kliensen keresztül.
  • Bejövő hívás hívott szám alapján történő irányítása, mellékre, csoportra, Automata kezelőre, CallCenter Light csoportra PIN kódos híváskorlátozás,
  • Hangposta minden mellékre (Hangposta üzenet továbbítása E-mail címre)
  • Nyitvatartási idő amikor a rendszer elérhető külső hívók részére,
  • Nem fogadott hívásról e-mailben való értesítés

Call Center Light szolgáltatásunk kis, felügyelővel nem rendelkező bejövő Call Centereknek ajánljuk, minimális statisztikai és felügyeleti szolgáltatással, de optimális ügyfél kiszolgálási színvonallal.

Szolgáltatások a Standard szolgáltatásokon felül:

  • Mellékek be-ki jelentkeztethetősége a csoportba
  • Hívások várakoztató sorba történő érkeztetése (2 db az alapdíjban)
  • Meghatározott sorrend szerint
  • Minden telefon egyszerre csörög
  • Véletlen szerű elosztás

Automatikus statisztikák:

  • Heti Statisztika a várakozó sorokban lévő mellékekre (Összes hívás, Megválaszolt/Nem megválaszolt hívások)
  • Heti statisztika az összes mellékre vonatkozóan a teljes forgalomról.
  • A CallCenter Light verzió NEM tartalmaz WallBoard, CallCenter vezető, szolgáltatásokat, és bővebb statisztikákat.

 

CallCenter Light mellék

Weboldalunk cookie-kat (sütik) használ a látogatói élmény fokozása érdekében. A honlap böngészésével elfogadja ezt. Cookie tájékoztató