IP Telefonközpont
Ön itt van:   Whitecore.hu     Szolgáltatások     IP Telefonközpont     Cloud Telefonközpont

Cloud virtuális telefonközpont szolgáltatásunkkal Ön az Interneten keresztül bárhonnan használhatja telefonközponti szolgáltatását.

Mindent tud, amit egy telefonközpontnak tudnia kell.

felhőalapú virtuális telefonközpont szolgáltaltás

A virtuális telefonközpont működéséről röviden:

Ön egyszerűen csak határozza meg, mennyi melléket szeretne, valamint válassza ki, hogy ügyfélszolgálati vagy normál általános irodai felhasználóként használná a rendszert, és néhány órán belül (a szerződéskötéstől és az első havidíj megfizetésétől számítva) már használhatja is új telefonközpontját!

Cloud telefonközpont szolgáltatásunkkal akár teljes mértékben kiválthatja meglévő hagyományos telefonközpontját. A szolgáltatáshoz szükséges fővonalakat az Ephone biztosítja. Meglévő telefonszámait megtarthatja, számhordozással kapcsolatos információkért kérjük, érdeklődjön kollégáinknál.

Kiknek ajánljuk?

  • Cégek (Mikró, kis és közepes vállalatok);
  • Alapítványok;
  • Önkormányzati szervezetek;
  • Iskolák, Óvodák; Bölcsődék;
  • Call Centerek
  • szervezetek.
  • stb…

Hogy használhatják?

  • Ingyenes 3CX SoftPhone
  • WIN operációs rendszerre
  • MAC OS operációs rendszerre
  • iOS eszközre
  • Android eszközre

VoIP telefonok:

  • Yealink
  • Snom
  • Htek
  • Fanvil

Csak a 3CX.com-on feltüntetett (Supported) készülékek. Az ügyfél hálózati beállításaitól függően SBC használatára lehet szükség.

A WhiteCORE Cloud telefonközpont szolgáltatásért havidíjat számítunk fel. A havidíj minden esetben előre fizetendő, ki nem fizetett díjbekérő esetén a szolgáltatás a szerződés értelmében korlátozásra kerül. Feltüntetett áraink visszavonásig érvényesek, nem tekinthetőek kötelező érvényű ajánlatnak. Minden árunk nettó ár, amely az ÁFÁ-t nem tartalmazza. A mellékdíj csak mellék hozzáférést és SoftPhone alkalmazást tartalmaz, készüléket nem. Egyéb eseti díjakról kérjük, érdeklődjön elérhetőségeinken.

Alap Virtuális Cloud PBX csomag

650 Ft + ÁFA

/mellék/hó-tól + alapdíj

Főbb szolgáltatások:

  • Normál vagy
    Call Center Light mellék
  • Ingyenes 3CX SoftPhone és WEB
    (Hívások kezelése weboldalon keresztül) kliens
  • Hívás átkapcsolás,
    Hívás átdobás
  • Csengetési csoportok (2 db az alapdíjban)
  • Automata kezelő /IVR /Hangmenü
    (1 db az alapdíjban)
  • Beszélgetés rögzítés
  • Hangposta
    (Hangposta üzenet továbbítása E-mail címre)
  • Várakoztató sor
    (2 db az alapdíjban)

  • Heti Statisztika a CC Light mellékre
    (Összes hívás, Megválaszolt /Nem megválaszolt hívások)
  • Heti statisztika az összes
    mellékre vonatkozóan a teljes forgalomról

Call Center Virtual Cloud PBX

2.550 Ft + ÁFA

/mellék/hó-tól + alapdíj

Főbb szolgáltatások az alapon felül:

  • WEB felület a Call Center
    ügyintézőnek és vezetőnek
  • Mellékek be-ki jelentkeztethetősége
    akár több csoportba is
  • Hívások várakoztató sorba
    történő érkeztetése
  • Speciális hívás érkeztetési szabályok
  • SLA idő
    várakozó soronként
  • Utófeldolgozási idő
  • Wall Board
    (Valósidejű adatok)
  • Automatikus statisztikák
    (Napi, Heti, Havi rendszerességgel)

    Várakozó sorokról, Ügyintézőkről
  • Saját köszöntő üzenet,
    és várakozó sori tartászene
  • E-mail-es riasztás:
    SLA időt átlépte a várakozó sor,
    Elveszett hívás, lekezeletlen és kilépett hívás a sorból

Weboldalunk cookie-kat (sütik) használ a látogatói élmény fokozása érdekében. A honlap böngészésével elfogadja ezt. Cookie tájékoztató