Blogunk
Ön itt van:   Whitecore.hu     Blog

Blogunkban friss híreket, szakmai információkat és érdekességeket olvashatsz az általunk forgalmazott termékekről és az azokhoz kapcsolódó szolgáltatásokról. Válasszon az alábbi blog kategóriákból, vagy tekintse meg az összes bejegyzést!

 A 3CX iOS kliense a legújabb frissítéssel gyorsabb lett mint valaha.

 Megjelent az új frissítés a 3CX Android kliensére.

Automatikus útvonalválasztás szolgáltatás esetében a telefonalközpont a tárcsázott hívószám alapján képes eldönteni, hogy az a hívást milyen fővonalon kezdeményezze.

Felügyelt hívás átadás esetén az átkapcsolni kívánt hívás, tartásba kerül (tartás zenét hallgat) felhívjuk az a melléket ahová át akarjuk kapcsolni, tájékoztatni tudjuk a hívott melléket, hogy milyen témában és kit kívánunk átkapcsolni

Felügyelet nélküli hívás átadás esetében az átkapcsolni kívánt hívást átdobjuk egy másik mellékre, ekkor az átkapcsolni kívánt hívás tartásba kerül (tartás zenét hallgat), és a hívott mellék csörög.

Megosztott hívásparkoltatás olyan készülékek esetében, melyek rendelkeznek DSS programozható funkció gombbal

Telefonról szervezett 3 résztvevős konferenciahívás esetén

Központi konferencia esetén, egy központi virtuális melléket meghívva egy szabadon választható számmal azonosított virtuális tárgyalót tudunk nyitni.

Beszélgetés rögzítés a 3CX rendszer mindkét verziója - Standard, Professional - képes a rendszerben bonyolított beszélgetéseket *.wav állományba rögzíteni. 

Digitális recepció/IVR. A 3CX rendszerben lehetőség van olyan hangmenü kialakítására, mely automatikusan képes a hívások fogadására, előre rögzített hanganyag bejátszásával

Csengetési csoport esetén a bejövő hívás egy meghatározott csengetési stratégia alapján több melléket képes akár egyidőben csengetni, vagy a beállított szabály alapján csengeti a melléket/mellékeket.

Ügyfélszolgálati felhasználás esetén javasolt a bejövő hívásokat várakoztató sorba terelni.

A várakoztató sor esetén lehetőség van wallboard nézet kiválasztására... 

Egy szoftveres VoIP telefon, különböző operációs rendszerekre és eszközökre, más-más szolgáltatási szinttel.

Híváslista segítségével napi/heti/havi lekérdezéseket tud generálni az adott hívásokról melyben megjelennek a hívott telefonszámok, azok időtartama, és pontos ideje.

A 3CX megalkotta a 3CX webmeeting szolgáltatását, mely Standard verzió esetén 10, Professional verzió esetén 25 résztvevőig a csomag része.

A 3CX SBC- Session Border Contoller egy végponti eszköz, mely az ügyfél telephelye és a Cloud szerver között biztosít kapcsolatot.

Weboldalunk cookie-kat (sütik) használ a látogatói élmény fokozása érdekében. A honlap böngészésével elfogadja ezt. Cookie tájékoztató